Gå til innhold

Jeg har aldri

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som hater drikkeleken "jeg har aldri"? "Jeg har aldri hatt trekant" og så drikker alle gutta, og så videre. Jeg blir i alle fall ikke videre imponert over at folk har hatt sex på diverse offentlige steder eller hvor mye teit folk har gjort i fylla.

Spesielt når disse menneskene er over 20 år, jeg forventer en viss modenhet, og et litt bedre nivå på samtalene.

Anonymous poster hash: f4efd...2a9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri lekt "jeg har aldri..." :danse:

Men ja, den leken virker litt teit.

Jeg har bare blitt "tvunget" med på den noen ganger. Senest i går kveld. Hovedpoenget er vel at man skal skryte av hvor seksuell erfaren man er.

Jeg har ikke gjort så mye "spennende" og "kult" som det er verdt å dele på "jeg har aldri", og om jeg hadde det, så er det slett ikke sikkert at jeg hadde hatt så lyst til å dele det med resten som sitter der.

Jeg synes ikke det er kult at du har slosst i fylla eller at du har hatt sex med flere personer på en kveld.

Og så blir jeg sett på som "rar" når mitt bidrag i leken er "jeg har aldri sunget karaoke". Sorry for at jeg ikke har/ønsker dele personlige ting fra mitt liv!

Anonymous poster hash: f4efd...2a9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleide ofte å leke "jeg har aldri" på vors da jeg var 15-16, så det begynner å bli en god del år siden sist, men husker godt at jeg ikke var særlig glad i den leken. Mest av alt fordi alle påstandene dreide seg om sex, og jeg var fortsatt jomfru da jeg var 15. Husker jeg syntes det var skikkelig pinlig, særlig hvis guttene var med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Megagod lek for å bli godt kjent med de du drikker med, selv om en ikke husker halvparten av alt man fikk vite dagen etter... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...