Gå til innhold

Carina Dahl

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Perfekt til koring! Intet mer, intet mindre.

Anonymous poster hash: e33f4...3db
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wæææh!

Jeg kom i skade og laika ett bilde av lillesøstra på instaprofilen hennes:( *flaut*

"Spennende" familie de der:)

Anonymous poster hash: b11a8...527

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wæææh!

Jeg kom i skade og laika ett bilde av lillesøstra på instaprofilen hennes:( *flaut*

"Spennende" familie de der:)

Du kan bare unlike det da

Anonymous poster hash: a7abd...396

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hun er modell (glamourmodell), popartist og reality stjerne...

Hun melder seg på alt og ingenting, snakk om å være desperat.

Anonymous poster hash: 3d352...3e6

Nå tar dama eiendomsmegling på BI også, og gjør det ganske så bra på skolebenken så tror ikke man skal undervurdere en man ikke kjenner basert på fremstillinger i media :) Just saying..

Musikk er smak og behag, men hun framstiller seg som en gladjente -og kommer langt på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tar dama eiendomsmegling på BI også, og gjør det ganske så bra på skolebenken så tror ikke man skal undervurdere en man ikke kjenner basert på fremstillinger i media :) Just saying..

Musikk er smak og behag, men hun framstiller seg som en gladjente -og kommer langt på det :)

Eiendomsmegling på BI, ja.

Det holdt hun jo på og studere når hun gikk inn i big brother-huset i hva, 2006?

Uansett, all kan ramle av studiene, men jeg stoler like mye på telefonselgere enn eiendomsmeglere, så hvis du skulle løfte Carina opp her så gikk ikke det så bra.

Anonymous poster hash: 5921f...299

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eiendomsmegling på BI, ja.

Det holdt hun jo på og studere når hun gikk inn i big brother-huset i hva, 2006?

Uansett, all kan ramle av studiene, men jeg stoler like mye på telefonselgere enn eiendomsmeglere, så hvis du skulle løfte Carina opp her så gikk ikke det så bra.

OK.. haha. Erre mulig...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm lurer på hvordan hun får reist så mye.. siden hun har lissom alltid vært arbeidsledig.. hele livet.. et par konserter her og der i noen trønderske fjøs kan ikke være lukrativt?

Anonymous poster hash: de4af...aa9
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm lurer på hvordan hun får reist så mye.. siden hun har lissom alltid vært arbeidsledig.. hele livet.. et par konserter her og der i noen trønderske fjøs kan ikke være lukrativt? Anonymous poster hash: de4af...aa9

Det lurer jeg også på.

Hun reiser en del. Har hun en rik kjæreste?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Det lurer jeg også på.

Hun reiser en del. Har hun en rik kjæreste?

nei men har hun silikon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • Opprett ny...