Gå til innhold

dermovat

Gjest stian86

Anbefalte innlegg

Gjest stian86

Hei noen som har erfaring med dette i hodebunnen? Skal liksom begynne på dette, men vet ikke helt om eg tørr. Er sterke greier, og vil ikke ha noe mer proble er i hodebunnen.eller om noen har prøvd dette på kroppen og huden er blitt tynnere eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke brukt Dermovat, men Betnovat som er i samme gata. Men ikke i hodebunn. Fikk ikke tynnere hud, ingen bivirkninger. Fungerte mot det som det skal fungere mot, jeg var fornøyd.

Anonymous poster hash: 432e7...a6f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stian86

Jeg har ikke brukt Dermovat, men Betnovat som er i samme gata. Men ikke i hodebunn. Fikk ikke tynnere hud, ingen bivirkninger. Fungerte mot det som det skal fungere mot, jeg var fornøyd.

hvor lenge og ofte har du brukt den? Denne her er meget sterk, og er brannfarlig. Åpnet for og lukte, og rev i nesen. Så litt redd og ta dette i hodebunnen. Har lichen planopilaris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er atopiker, og har dessverre aldri vokst det av meg. Har brukt betnovat/dermovat i hodebunnen ved behov de siste 15 årene, og hadde ikke klart meg uten! Ingen bivirkninger av noe slag for min del :)

Anonymous poster hash: aaae7...66b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stian86

Er atopiker, og har dessverre aldri vokst det av meg. Har brukt betnovat/dermovat i hodebunnen ved behov de siste 15 årene, og hadde ikke klart meg uten! Ingen bivirkninger av noe slag for min del :)

hvor ofte og hvor lenge om gangen bruker du den?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor lenge og ofte har du brukt den? Denne her er meget sterk, og er brannfarlig. Åpnet for og lukte, og rev i nesen. Så litt redd og ta dette i hodebunnen. Har lichen planopilaris

Jeg bruker den to ganger om dagen i perioder. Stort sett så varer periodene 3-4 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En stund siden jeg har hatt behov nå, men det varierer veldig. Pleier å være tidlig ute når jeg ser at det blusser opp for å slippe at det blir for ille og vanskelig å bli kvitt. Tar vanligvis kun på om kvelden, mest fordi jeg ikke orker gå rundt med det på dagen. Bruker det vel vanligvis 1-2 uker av gangen, alt etter hvor hissig det har blitt. Den første tiden brukte jeg den nok endel lenger, fordi det var så hissig og vrient å bli kvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...