Gjest stian86 Skrevet 16. august 2014 #1 Del Skrevet 16. august 2014 Hei noen som har erfaring med dette i hodebunnen? Skal liksom begynne på dette, men vet ikke helt om eg tørr. Er sterke greier, og vil ikke ha noe mer proble er i hodebunnen.eller om noen har prøvd dette på kroppen og huden er blitt tynnere eller noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #2 Del Skrevet 16. august 2014 Jeg har ikke brukt Dermovat, men Betnovat som er i samme gata. Men ikke i hodebunn. Fikk ikke tynnere hud, ingen bivirkninger. Fungerte mot det som det skal fungere mot, jeg var fornøyd. Anonymous poster hash: 432e7...a6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stian86 Skrevet 17. august 2014 #3 Del Skrevet 17. august 2014 Jeg har ikke brukt Dermovat, men Betnovat som er i samme gata. Men ikke i hodebunn. Fikk ikke tynnere hud, ingen bivirkninger. Fungerte mot det som det skal fungere mot, jeg var fornøyd.Anonymous poster hash: 432e7...a6f hvor lenge og ofte har du brukt den? Denne her er meget sterk, og er brannfarlig. Åpnet for og lukte, og rev i nesen. Så litt redd og ta dette i hodebunnen. Har lichen planopilaris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #4 Del Skrevet 17. august 2014 Er atopiker, og har dessverre aldri vokst det av meg. Har brukt betnovat/dermovat i hodebunnen ved behov de siste 15 årene, og hadde ikke klart meg uten! Ingen bivirkninger av noe slag for min del Anonymous poster hash: aaae7...66b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stian86 Skrevet 17. august 2014 #5 Del Skrevet 17. august 2014 Er atopiker, og har dessverre aldri vokst det av meg. Har brukt betnovat/dermovat i hodebunnen ved behov de siste 15 årene, og hadde ikke klart meg uten! Ingen bivirkninger av noe slag for min del Anonymous poster hash: aaae7...66b hvor ofte og hvor lenge om gangen bruker du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #6 Del Skrevet 17. august 2014 hvor lenge og ofte har du brukt den? Denne her er meget sterk, og er brannfarlig. Åpnet for og lukte, og rev i nesen. Så litt redd og ta dette i hodebunnen. Har lichen planopilaris Jeg bruker den to ganger om dagen i perioder. Stort sett så varer periodene 3-4 uker. Anonymous poster hash: 432e7...a6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #7 Del Skrevet 17. august 2014 En stund siden jeg har hatt behov nå, men det varierer veldig. Pleier å være tidlig ute når jeg ser at det blusser opp for å slippe at det blir for ille og vanskelig å bli kvitt. Tar vanligvis kun på om kvelden, mest fordi jeg ikke orker gå rundt med det på dagen. Bruker det vel vanligvis 1-2 uker av gangen, alt etter hvor hissig det har blitt. Den første tiden brukte jeg den nok endel lenger, fordi det var så hissig og vrient å bli kvitt. Anonymous poster hash: aaae7...66b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå