AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Hvor mye av personlig informasjon er det greit å dele med en venn av motsatt kjønn dersom man selv er i et forhold? Jeg har en mannlig venn som jeg forteller nesten alt til. Detaljer om hvordan det går mellom meg og min samboer. Han forteller mye fortrolig tilbake fra sitt liv. Noen ganger føles det som jeg har et minst like åpent forhold med vennen, som med min samboer. Jeg føler jo at dette må være feil. Men jeg gjør det likevel. Gjør dere andre dette?Anonymous poster hash: d2529...33e 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Fortrolige ting i forholdet til meg og typen angår oss. Ikke vennene våre, enten de er menn eller kvinner. Ville aldri utlevert på det viset. Anonymous poster hash: e51fd...6b7 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Fortrolige ting i forholdet til meg og typen angår oss. Ikke vennene våre, enten de er menn eller kvinner. Ville aldri utlevert på det viset.Anonymous poster hash: e51fd...6b7 Men hvorfor ikke? Hvis det hjelper deg til å bli klok på ting el.l. Anonymous poster hash: d2529...33e 2
Gjest Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Du forteller andre noe din partner har sagt eller gjort fordi han stoler helt og fult på deg. Han stoler på at du holder det hemmelig. I stedet utleverer du partneren din i en situasjon der han ikke er til stedet og kan forhindre i at sensitiv informasjon blir gjenfortalt til en tredje person. Tenk på et av de øyeblikkene i livet ditt du absolutt ikke vil andre enn dine mest fortrolige skal vite om. Det kan være en sexopplevelse, en flause, noe stygt du gjorde mot en annen person osv. Tenk da om den ene personen du stolte helt og fult på, fortalte dette videre. Dersom der er problemer mellom deg og partneren som dere ikke klarer å ordne opp i, burde dere i det minste bli enige sammen om det var lov å diskutere problemet med andre. 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #5 Skrevet 16. august 2014 Du forteller andre noe din partner har sagt eller gjort fordi han stoler helt og fult på deg. Han stoler på at du holder det hemmelig. I stedet utleverer du partneren din i en situasjon der han ikke er til stedet og kan forhindre i at sensitiv informasjon blir gjenfortalt til en tredje person. Tenk på et av de øyeblikkene i livet ditt du absolutt ikke vil andre enn dine mest fortrolige skal vite om. Det kan være en sexopplevelse, en flause, noe stygt du gjorde mot en annen person osv. Tenk da om den ene personen du stolte helt og fult på, fortalte dette videre. Dersom der er problemer mellom deg og partneren som dere ikke klarer å ordne opp i, burde dere i det minste bli enige sammen om det var lov å diskutere problemet med andre. Takk for at du sier det så klart. Jeg vet jo egentlig at det jeg gjør er galt. Men så er det noe med det at jeg føler at mitt vennskap med denne mannen er ekstra spesielt. Og at jeg derfor kan gå litt utover grensene med hva jeg deler.Anonymous poster hash: d2529...33e 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #6 Skrevet 16. august 2014 Dette er kanskje en sjelden problemstilling?Anonymous poster hash: d2529...33e
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #7 Skrevet 16. august 2014 Venninner kan jeg fortelle alt til, til og med om lyden han lager når han kommer Men til en annen mann? Nei, da ville jeg følt jeg utleverte typen. Anonymous poster hash: e8a29...a98
Gjest Iben Skrevet 16. august 2014 #8 Skrevet 16. august 2014 Hvor mye av personlig informasjon er det greit å dele med en venn av motsatt kjønn dersom man selv er i et forhold? Jeg har en mannlig venn som jeg forteller nesten alt til. Detaljer om hvordan det går mellom meg og min samboer. Han forteller mye fortrolig tilbake fra sitt liv. Noen ganger føles det som jeg har et minst like åpent forhold med vennen, som med min samboer. Jeg føler jo at dette må være feil. Men jeg gjør det likevel. Gjør dere andre dette?Anonymous poster hash: d2529...33e Da er du i feil forhold.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #9 Skrevet 16. august 2014 Da er du i feil forhold. Meget mulig. TS. Anonymous poster hash: d2529...33e
Thought-Fox Skrevet 16. august 2014 #10 Skrevet 16. august 2014 Hvor mye av personlig informasjon er det greit å dele med en venn av motsatt kjønn dersom man selv er i et forhold? Like mye eller like lite som det er greit å dele med en venn av samme kjønn.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #11 Skrevet 16. august 2014 Jeg kan dele like mye med en nær kompis som med en nær venninne. Jeg deler så klart ikke veldig intime greier, som komme-lyder som noen nevner, men jeg kan fin prate om hvordan min opplevelse av forholdet vårt er. Det er bare sunt å ha noen å ventilere for og å få et annet syn på saker som man selv har gått seg fast i. Kjæresten min deler med to-tre nære kompiser hvordan han har det (han har ingen nære venninner), og jeg føler meg ikke forrådt av den grunn. Anonymous poster hash: 00947...cfa 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #12 Skrevet 16. august 2014 Jeg ville IKKE likt at min samboer hadde snakket om forholdet vår til en annen mann. Det kan hun ta med venninner, evt en homofil venn.Anonymous poster hash: 806ad...d08
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #13 Skrevet 16. august 2014 Hvor mye av personlig informasjon er det greit å dele med en venn av motsatt kjønn dersom man selv er i et forhold? Jeg har en mannlig venn som jeg forteller nesten alt til. Detaljer om hvordan det går mellom meg og min samboer. Han forteller mye fortrolig tilbake fra sitt liv. Noen ganger føles det som jeg har et minst like åpent forhold med vennen, som med min samboer. Jeg føler jo at dette må være feil. Men jeg gjør det likevel. Gjør dere andre dette?Anonymous poster hash: d2529...33e Jeg har delt mye med mannlige venner. Like mye som jeg har delt med venninnger. Jeg har aldri vurdert kjønn når jeg deler med meg. En venn er en venn. Dvs fortrolig, noen å snakke/dele med, noen jeg er glad i og bryr meg om og som bryr seg om meg. Kjønn er helt uvesentlig. Men jeg har aldri delt intime ting som jeg føler er forbeholdt toskapet/forholdet. Anonymous poster hash: 53195...b15 1
Longgone Skrevet 16. august 2014 #14 Skrevet 16. august 2014 Min bestevenn er mann og jeg deler like mye med han som jeg gjør til mine venninner.
Gjest Lille-pus Skrevet 16. august 2014 #15 Skrevet 16. august 2014 Like mye eller like lite som det er greit å dele med en venn av samme kjønn. Signerer
Brud2014 Skrevet 16. august 2014 #16 Skrevet 16. august 2014 Har du spurt samboeren din om det er greit for han? Hvis det er det, så ser jeg ikke problemet. Hvis det ikke er greit, så ville jeg ikke gjort det. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #17 Skrevet 16. august 2014 Har du spurt samboeren din om det er greit for han? Hvis det er det, så ser jeg ikke problemet. Hvis det ikke er greit, så ville jeg ikke gjort det. Lykke til Litt sent å spørre ham nå, tror jeg :-D det måtte jeg nesten gjort før jeg begynte å plapre.Anonymous poster hash: d2529...33e
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #18 Skrevet 16. august 2014 Kunne aldri falt meg inn å dele private ting med venner. Uansett kjønn. Anonymous poster hash: ae215...0f3
Alice123 Skrevet 16. august 2014 #19 Skrevet 16. august 2014 Med min bestevenn deler jeg den informasjonen det ville vært naturlig å dele med en bestevenninne. Unntaket er kroppsfunksjoner han ikke vil kunne forstå (jeg legger f.eks ikke ut i det vide og det breie om PMS-plager).
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #20 Skrevet 16. august 2014 Hvor mye av personlig informasjon er det greit å dele med en venn av motsatt kjønn dersom man selv er i et forhold? Jeg har en mannlig venn som jeg forteller nesten alt til. Detaljer om hvordan det går mellom meg og min samboer. Han forteller mye fortrolig tilbake fra sitt liv. Noen ganger føles det som jeg har et minst like åpent forhold med vennen, som med min samboer. Jeg føler jo at dette må være feil. Men jeg gjør det likevel. Gjør dere andre dette?Anonymous poster hash: d2529...33e Ikke lett å svare på og sikkert mange meninger, men om du var min dama, og utleverte meg slik du gjør ift. denne mannlige vennen din, ville jeg ikke syntes det var ok. Men når ikke samboeren din vet noe, og aldri får vite går det helt sikkert bra. Slik er det også med utroskap. Det går bra, helt til det blir oppdaga. Anonymous poster hash: b0e48...630
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå