Gå til innhold

"Om jeg får en unge som er homofil, klikker det for meg"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Disse ordene presterte kjæresten min å si i dag. Jeg ble helt skrekkslagen og trodde h*n tullet, men h*n sa at det aldri var noe h*n kunne akseptere.

Jeg spurte om h*n heller ville ha et usikkert, ulykkelig barn, enn et barn som er komfortabel med og stolt av legningen sin.

Da sa h*n at vi fikk bare håpe at ungen vår ville komme ut normal og ikke som en freak.

Jeg er rett og slett sjokkert. Hvordan er det mulig å si noe slikt? Trodde samfunnet hadde kommet lengre enn det.

Er dette virkelig en normal holdning? I mine øyne er det nesten en dealbreaker.

Anonymous poster hash: 3d13f...9a5
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dine øyne er det nesten en dealbreaker? Bare nesten?! Jeg hadde aldri godtatt dette!

• Liker 44
Skrevet

I dine øyne er det nesten en dealbreaker? Bare nesten?! Jeg hadde aldri godtatt dette!

Jeg velger vel å håpe at han tar til fornuft. Er veldig glad i ham, men akkurat nå er jeg usikker...

TS

Anonymous poster hash: 33b72...89a

• Liker 1
Skrevet

Jeg velger vel å håpe at han tar til fornuft. Er veldig glad i ham, men akkurat nå er jeg usikker...

TS

Søren. Der sa jeg at han er en mann... Jaja

TS

• Liker 1
Skrevet

TS

Haha. La faktisk ikke merke til at du skjulte kjønnet i HI. Tok det for gitt at det var snakk om en mann.

• Liker 30
Skrevet

Søren. Der sa jeg at han er en mann... Jaja TS Anonymous poster hash: 33b72...89a

Selvfølgelig er han en mann. En usikker mann også. Hadde ikke funket for meg. Med mindre han er tenåring fortsatt, da finnes det vel håp om endring.
  • Liker 12
Skrevet (endret)

Definitivt en dealbreaker for meg. Et så lite oppdatert menneske hadde jeg ikke vært interessert i å fått barn med. Jeg klarer ikke å forstå hvorfor folk har er problem mot homofile, fatter det ikke. Javel, så de forelsker seg i en med samme kjønn som en? På hvilken måte går det utover noen andre en dem selv?

Endret av Rosewood
  • Liker 6
Skrevet

Dumpedidump :)

• Liker 11
Skrevet

Homofili er et valg og dem som velger det er mindreverdige og dumme mennesker... Sa noen i 2014... eller vent... kan det være 1940 vi mener?

• Liker 11
Gjest brutal_mann
Skrevet

Hadde ikke taklet å leve med noen som er så kunnskapsløse.

• Liker 11
Gjest chisandra
Skrevet

TS

Og det var jammen befriende, etter alle stjernene i åpningsinnlegget. :icon_lol:

Denne må du ikke få barn med, men det skjønner du sikkert selv.

Skrevet

Jeg er enig med han i den setningen at det er best å håpe at ungen blir normal og ikke et freak - som han.

Anonymous poster hash: 89c3d...7e9
  • Liker 15
Skrevet

Det hadde vært en dealbraker for min del.

Ut ifra den uttalelsen ville jeg sett på han som en betrakter homofile som mindreverdige mennesker.

Får meg til å undre om hvilke andre ekstreme meninger han har.....

Han hadde ikke vært en mann for meg....

• Liker 2
Skrevet

Og det var jammen befriende, etter alle stjernene i åpningsinnlegget. :icon_lol:

Denne må du ikke få barn med, men det skjønner du sikkert selv.

Huff, ja. Kunne vel kanskje spart meg for den. Menmen. Gammel vane vond og vende. Det utrykket må jeg vel kanskje bruke for å innse at han kanskje ikke kan endres. Det er så vanskelig. Jeg vil jo bare at han skal akseptere vårt fremtidige barn akkurat som det er. Uansett hva som måtte være gjøre at det skilte seg litt ut.

Er så lei meg nå. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Vil jo egentlig ikke avslutte et så fint forhold heller.

TS

Skrevet

Dette tror jeg er en vanlig holdning hos mange menn.

• Liker 6
Skrevet

Det hadde vært en dealbraker for min del.

Ut ifra den uttalelsen ville jeg sett på han som en betrakter homofile som mindreverdige mennesker.

Får meg til å undre om hvilke andre ekstreme meninger han har.....

Han hadde ikke vært en mann for meg....

Kanskje jeg ikke kjenner ham så godt som jeg trodde. Jeg har vendt det andre øret til når han insinuerer negative ting om psykisk syke og uføretrygdede. På mange måter er jeg enig i akkurat det fordi det virker som om noen kanskje snylter, men det betyr jo ikke at alle gjør det.

TS

Gjest Kaffelattn
Skrevet

Disse ordene presterte kjæresten min å si i dag. Jeg ble helt skrekkslagen og trodde h*n tullet, men h*n sa at det aldri var noe h*n kunne akseptere.

Jeg spurte om h*n heller ville ha et usikkert, ulykkelig barn, enn et barn som er komfortabel med og stolt av legningen sin.

Da sa h*n at vi fikk bare håpe at ungen vår ville komme ut normal og ikke som en freak.

Jeg er rett og slett sjokkert. Hvordan er det mulig å si noe slikt? Trodde samfunnet hadde kommet lengre enn det.

Er dette virkelig en normal holdning? I mine øyne er det nesten en dealbreaker.

Anonymous poster hash: 3d13f...9a5

Tja, jeg er enig med fin kjæreste.

Men selv om det da vil klikke for meg bil jeg jo håndtere det!

I min verden er det lov å klikke og å takle.

Først klikke.

Så håndtere.

Gjest chisandra
Skrevet

Huff, ja. Kunne vel kanskje spart meg for den. Menmen. Gammel vane vond og vende. Det utrykket må jeg vel kanskje bruke for å innse at han kanskje ikke kan endres. Det er så vanskelig. Jeg vil jo bare at han skal akseptere vårt fremtidige barn akkurat som det er. Uansett hva som måtte være gjøre at det skilte seg litt ut.

Er så lei meg nå. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Vil jo egentlig ikke avslutte et så fint forhold heller.

TS

Skjønner at du er lei deg.

Synes du skal få han til å skjønne alvoret i at du ikke aksepterer slike holdninger.

Hvordan er foreldrene hans i dette temaet, spesielt faren? Virker det "innlært?"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...