Mrs. B Skrevet 2. juli 2004 #1 Del Skrevet 2. juli 2004 (endret) Kommer nettopp hjem fra Biltilsynet med rykende ferskt "Midlertidig førerbevis"! Selve sertifikatet kommer i posten om en uke! Begynte med kjøretimer helt på slutten av april og bestod førerprøven idag på første forsøk! Nå hadde jeg somlet lenge nok synes jeg. Jippi! *måtte bare si det!* Endret 3. september 2007 av Mrs. B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 2. juli 2004 #2 Del Skrevet 2. juli 2004 GRATULERER!!! Så deilig. Bare vent, nå kommer du til å bli lat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indianlady Skrevet 2. juli 2004 #3 Del Skrevet 2. juli 2004 Grattis med lappen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 2. juli 2004 #4 Del Skrevet 2. juli 2004 :blomst_opp: Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 2. juli 2004 Tusen takk! I kveld skal vi ut og spise middag for å feire! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 2. juli 2004 #6 Del Skrevet 2. juli 2004 Gratulerer!! Jeg begynte i mai, men har tatt en lang pause nå. Har ikke kommet igang igjen etter bryllupsreisen. Må gjøre det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 2. juli 2004 #7 Del Skrevet 2. juli 2004 Gratulerer!! Må være deilig å endelig ha lappen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 2. juli 2004 #8 Del Skrevet 2. juli 2004 Gratulerer! Kjempe deilig sikkert!! Jeg begynte april jeg også.. men er nok ikke helt i mål ennå nei Har du kjört masse og intensivt eller har det gått i en "grei" fart? (måtte bare spörre.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 2. juli 2004 #9 Del Skrevet 2. juli 2004 Så bra! Gratulerer! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 2. juli 2004 Takk for flere gratulasjoner! :D :Har du kjört masse og intensivt eller har det gått i en "grei" fart? (måtte bare spörre.. ) Sånn midt i mellom tenker jeg.. Trengte ikke så mange kjøretimer, har øvelseskjørt en del med mannen hele veien (han har selv nesten glemt hvordan man kjører nå tror jeg - siden det alltid er jeg som skal!) og det hjelper en del. Lykke til med lappen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 2. juli 2004 #11 Del Skrevet 2. juli 2004 Takk! Heldige heldigris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 2. juli 2004 #12 Del Skrevet 2. juli 2004 Gratulerer med lappen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 2. juli 2004 #13 Del Skrevet 2. juli 2004 Gratulerer, gratulerer! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Otilie Skrevet 2. juli 2004 #14 Del Skrevet 2. juli 2004 Gratulerer så mye! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 2. juli 2004 #15 Del Skrevet 2. juli 2004 Congrats Jeg vil ha lappen snart jeg også! Akkurat begynt på prosjektet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. juli 2004 #16 Del Skrevet 2. juli 2004 Gratulerer med lappen! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mackenzie* Skrevet 2. juli 2004 #17 Del Skrevet 2. juli 2004 Gratulerer Må også snart sette i gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 2. juli 2004 #18 Del Skrevet 2. juli 2004 Gratulerer så masse. Det er en deilig følelse å være ferdig med lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alovera Skrevet 3. juli 2004 #19 Del Skrevet 3. juli 2004 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 3. juli 2004 #20 Del Skrevet 3. juli 2004 :blomst_opp: Gratulerer så mye med førerkortet. Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå