AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Nettbutikken (Zalando) krever selvfølgelig bankutskrift eller screenshot fra nettbanken, noe som er helt greit. Problemet er bare at det har kommet opp at det er Zalando som har trekt pengene på den ene transaksjonen, på den andre står det bare VISA.... Pengene ble trekt AKKURAT samtidig, det er snakk om 1600,- BLANK. Jeg har ikke kjøpt noe annet som koster like mye, de ble trekt nøyaktig samtidig og sto etterhverandre både i SMS banken og i nettbanken, men i går kom det opp at det ene beløpet var trukket av Zalando. Hvorfor kommer det ikke opp på det andre beløpet, hvilken butikk som har trukket det? Jeg er så irritert, for det er jo veldig surt om de faktisk har trukket meg to ganger, men det andre beløpet kommer bare opp som VISA i nettbanken så da får jeg de ikke refundert... Ååååh. Anonymous poster hash: 911a2...9e2
nicks803 Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Hva med å faktisk spør banken din? I steden for å spør her på kvinneguiden? Banken har tross alt tilgang til kontoen din. 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Tror jeg ville prøvd å ringe banken for å høre om det er noe de kan gjøre, muligens se spesifikasjoner ifm trekkene.Anonymous poster hash: 86c31...59b 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 det hender at banken sender duplikat melding men i virkeligheten er det kun trukket fra en gang. spesielt dersom oppføringen har forsvunnet fra nettbanken så vil det si at det var en duplikat. Anonymous poster hash: 6d5b0...6a4 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #6 Skrevet 16. august 2014 Den transaksjonen det står Zelando på er bokført transaksjon som blir stående. Den andre er en reservasjon og vil bli borte etter noen dager. Zelando har kun fått det ene beløpet. Anonymous poster hash: 146ae...5da 5
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #7 Skrevet 16. august 2014 Og hva viser saldoen før og etter den første og andre trnsaksjonen? Anonymous poster hash: a69b5...724
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #8 Skrevet 18. august 2014 Den transaksjonen det står Zelando på er bokført transaksjon som blir stående. Den andre er en reservasjon og vil bli borte etter noen dager. Zelando har kun fått det ene beløpet.Anonymous poster hash: 146ae...5da Dette er det korrekte svaret. Anonymous poster hash: 323aa...300 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå