Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Er noe jeg stusser litt over, og det er at jeg kan fortelle samboeren min ALT om hva jeg drømmer uten at han reagerer noe særlig.

Det startet ganske tidlig i forholdet. Jeg hadde hatt en skitten drøm om en annen mann å fortalte den til han. (Jeg er slik som synes det er morsomt å fortelle hverandre hva en har drømt). Han reagerte bare med å si ´haha, åja´. Jeg tenkte ikke noe over reaksjonen den gang.

Det var helt til forrige uke jeg fortalte ham at jeg hadde drømt at jeg hadde sex med en kamerat av han. Som vanlig reagerte han ikke noe på dette, og syntes ikke til å bry seg om hva jeg drømmer. Jeg fortalte dette til noen venninner av meg som også har samboere, og de sa det umulig kan være normalt. De fortalte at hvis dem hadde sagt noe slikt, så hadde samboeren trolig blitt veldig såret og/eller forbannet.

Så nå tenker jeg litt her da, og synes kanskje selv det er litt merkelig at drømmene mine ikke plager han. Han forteller selv aldri hva han drømmer selv, da han nesten aldri husker dem men.. Er det ikke litt rart å smile over samboerens sexdrømmer? Jeg tror jeg hadde blitt kjempe sjalu om jeg fikk høre fra han at han drømte om ei venninne av meg eller noe.

Anonymous poster hash: 39d19...325
Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvem sier at han ikke blir sjalu? Kan hende han er godt oppdratt og har lært at en ikke skal være sjalu på alle slags småting.

• Liker 6
Skrevet

kan godt hende han blir sjalu jo, men at han ser seg for god til å bli sur over noe så tullete som en drøm..

Skrevet

Jeg regner med at dersom han hadde blitt sjalu, så hadde han bedt meg ikke fortelle han slike ting? Jeg tror helt seriøst han ikke bryr seg, for han smiler og ler rett etterpå av andre ting som om jeg ikke nettopp har fortalt han at jeg hadde sex med kameraten hans i drømmen min :P

ts

Skrevet

da tenker han vel sikkert at det bare er en drøm, og det ikke er noe du har lyst til at skal skje på ekte, eller noe som kommer til å skje, eller har skjedd.. for meg viser dette bare at han har tillitt til deg og stoler på deg, og er for voksen til å bry seg om noe så teit som en drøm du ikke kan noe for :P

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Det var en drøm, ikke sant? En hendelse som kun foregikk inne i ditt hode mens du sov.

Har du etterpå begynt å se på kameraten hans som en du kunne ønske å ha sex med?

Hvis ikke, så er det jo hverken noe å bli sjalu for eller å gjøre annet enn å le av.

Dog vil jeg mene at det ikke er et sjakktrekk å fortelle slike drømmer til venninner. Det kan være den aller beste måten å spre budskapet til alt som kan krype og gå, og i hvilken form det kommer tilbake til deg er aldeles uvisst.

Endret av Lille-pus
  • Liker 7
Skrevet

Det var en drøm, ikke sant? En hendelse som kun foregikk inne i ditt hode mens du sov.

Har du etterpå begynt å se på kameraten hans som en du kunne ønske å ha sex med?

Hvis ikke, så er det jo hverken noe å bli sjalu for eller å gjøre annet enn å le av.

Dog vil jeg mene at det ikke er et sjakktrekk å fortelle slike drømmer til venninner. Det kan være den aller beste måten å spre budskapet til alt som kan krype og gå, og i hvilken form det kommer tilbake til deg er aldeles uvisst.

Ja, sant men jeg fortalte ikke hvem jeg drømte om da.

Forrige uke hadde vi sex om morgenen, og etter vi var ferdig fortalte jeg drømmen min. Han burde jo egentlig fått helt panikk over at jeg kanskje fantaserte om han i drømmen da? Æsj, jeg hadde ikke likt det.

ts

Skrevet

Kanskje han drømmer det samme ofte selv og vet at det ikke betyr noe?

Anonymous poster hash: caba9...3ec
  • Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Forrige uke hadde vi sex om morgenen, og etter vi var ferdig fortalte jeg drømmen min. Han burde jo egentlig fått helt panikk over at jeg kanskje fantaserte om han i drømmen da? Æsj, jeg hadde ikke likt det.

ts

Hvorfor gjør du noe mot ham som du selv ikke ville likt?

Savner du at han viser en sjalu side ved seg selv?

• Liker 10
Gjest brutal_mann
Skrevet

ts

Men, hvorfor forteller du da? Tror du at han ikke er glad i deg og så trenger du drama for bekreftelse? I så fall er dette starten på slutten.

• Liker 4
Skrevet

Høres ut som du prøver å få han mest mulig sjalu. Modent. La være å fortelle sånne drømmer, du. Ingen av dere tjener på det, det blir bare unødvendig.

Anonymous poster hash: 66c2d...3a0
  • Liker 1
Skrevet

Han har sikkert mange drømmer om venninner og kollegaer selv, og derfor vet han at det ikke betyr noe.

Skrevet

Jeg vet ikke helt om jeg forstår hva du vil med denne tråden, TS.

Spør du om det er unormalt at han tilsynelatende ikke blir sjalu? Vil du at han skal bli sjalu?

Er du redd for at det er noe galt med han, fordi han ikke viser noen tegn på reaksjon?

Er tråden ment som opplysning?

Jeg ser jo selvfølgelig at du spør om det ikke er litt rart å bare smile over det, men jeg vil anta at du lurer litt mer enn som så, med tanke på at du skriver en forholdsvis lang tråd om det på ett forum.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke helt om jeg forstår hva du vil med denne tråden, TS.

Spør du om det er unormalt at han tilsynelatende ikke blir sjalu? Vil du at han skal bli sjalu?

Er du redd for at det er noe galt med han, fordi han ikke viser noen tegn på reaksjon?

Er tråden ment som opplysning?

Jeg ser jo selvfølgelig at du spør om det ikke er litt rart å bare smile over det, men jeg vil anta at du lurer litt mer enn som så, med tanke på at du skriver en forholdsvis lang tråd om det på ett forum.

Jeg skrev denne tråden fordi jeg lurer på om det er normalt å ikke reagere/bli sjalu på slike ting. Vil ikke folk vanligvis blitt sur eller sjalu?

Nå begynner jeg å tenke at han muligens drømmer slikt selv. Da blir jeg sur, for jeg er i vært fall ærlig med han om det. Han nekter jo for å huske sine drømmer.

ts

Skrevet

Jeg skrev denne tråden fordi jeg lurer på om det er normalt å ikke reagere/bli sjalu på slike ting. Vil ikke folk vanligvis blitt sur eller sjalu?

Nå begynner jeg å tenke at han muligens drømmer slikt selv. Da blir jeg sur, for jeg er i vært fall ærlig med han om det. Han nekter jo for å huske sine drømmer.

ts

Det er ikke alt som trengs å være ærlig om, vet du. Jeg tror ærlig talt ikke han er interessert i at du drømmer om å knulle kompisen hans. Grunnen til at han ikke vil fortelle om sine er sikkert fordi han ikke vil såre deg. Mens du sitter og er "'ærlig" om å ha sexdrømmer om andre folk.

Skjerp deg.

Anonymous poster hash: 66c2d...3a0

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er jo bare en drøm, herrefred. Jeg har drømt at jeg har sex med folk jeg ikke ville tatt i med ildtang IRL, så det betyr absolutt ikke at jeg er tent på de jeg drømmer om.

Edit; jeg hadde ikke reagert.

Endret av FantasDick
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Slapp av. En dag vil alle disse småreaksjonene du forventet, med som aldri kom, hope seg opp til en eneste gigantisk reaksjon, og da kommer du til å være så glad og fornøyd atte.

220px-The_shining_heres_johnny.jpg

Endret av Brezhnev
Skrevet

ts

Hvorfor forteller du ham om drømmene dersom du vet du selv ikke ville likt at han gjorde det samme? Virker som du vil at han skal bli sjalu, og så blir du furten over at han er såpass voksen at han skjønner at en drøm er en drøm og ikke nødvendigvis noe mer enn det.

• Liker 1
Skrevet

Hei :) Er noe jeg stusser litt over, og det er at jeg kan fortelle samboeren min ALT om hva jeg drømmer uten at han reagerer noe særlig. Det startet ganske tidlig i forholdet. Jeg hadde hatt en skitten drøm om en annen mann å fortalte den til han. (Jeg er slik som synes det er morsomt å fortelle hverandre hva en har drømt). Han reagerte bare med å si ´haha, åja´. Jeg tenkte ikke noe over reaksjonen den gang. Det var helt til forrige uke jeg fortalte ham at jeg hadde drømt at jeg hadde sex med en kamerat av han. Som vanlig reagerte han ikke noe på dette, og syntes ikke til å bry seg om hva jeg drømmer. Jeg fortalte dette til noen venninner av meg som også har samboere, og de sa det umulig kan være normalt. De fortalte at hvis dem hadde sagt noe slikt, så hadde samboeren trolig blitt veldig såret og/eller forbannet. Så nå tenker jeg litt her da, og synes kanskje selv det er litt merkelig at drømmene mine ikke plager han. Han forteller selv aldri hva han drømmer selv, da han nesten aldri husker dem men.. Er det ikke litt rart å smile over samboerens sexdrømmer? Jeg tror jeg hadde blitt kjempe sjalu om jeg fikk høre fra han at han drømte om ei venninne av meg eller noe. Anonymous poster hash: 39d19...325

Du betyr vel ikke så mye for ham da. Hadde han vært redd for å miste deg, ville raksjonen selvsagt ha vært en annen.

Anonymous poster hash: f5068...c67

Skrevet

Jeg tipper han blir glad for at du drømmer sånt, sånn at han kan rettferdiggjøre at han runker til fantasier og drømmer om dine venninner ...

Slutt å prøv å få ham sjalu, det er dumt og barnslig.

Anonymous poster hash: 7a08b...a8c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...