Gjest Missfixit Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Hjelpes, nå tenker jeg at jeg må kaste meg ut i det. Jeg er nødt til å komme meg ut av den vonde situasjonen jeg er i nå. Jeg er skilt, fra et 16 års langt ekteskap, jeg har det tøffeste året i mitt liv dette året som har vært. Og føler meg nå som en dørmatte. Jeg trenger et oppløft, og tenker at jeg må begynne å date igjen. ER egentlig litt skremt da. Har venninner som har datet fra nettsider med suksess. Både brukt sukker og match, men jeg er ikke sikker på hvilken side som er best for meg. Noen tips, gjerne fra folk på noenlunde samme alder. Takk :-)
Gjest Whitestripes Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Sukker er tragisk! Møteplassen (som var det mest tragiske før i tiden) er faktisk blitt bedre. Q500 er ok, og match.com er ok. Mange av de samme på alle stedene, da. Jeg har gitt opp hele nettdatinggreia for min del. 1
Gjest Missfixit Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Takk for svar :-) tvi tvi, så får vi se.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #5 Skrevet 16. august 2014 Det er fint om flere kan svare i denne tråden. Jeg er på samme alder. Har tidligere vært over en periode på Sukker, men synes det er få interessante menn der. Og mange henger der over flere år. Så det ønsker jeg i hvert fall ikke prøve mer. Men jeg misliker også å legge meg selv ut med profil. (Vil helst ikke bli sett slik på nettet av folk som vet hvem jeg er. Men jeg hadde nå en litt diskret profil da.) Men jeg lurer på om Tinder kan være noe for folk på vår alder også? For det er så utrolig vanskelig å bli kjent med noen, når man ikke har mulighet til å gå på byen så ofte (venninner blir ikke med). Anonymous poster hash: e713e...aa5
Gjest Missfixit Skrevet 16. august 2014 #6 Skrevet 16. august 2014 Det er fint om flere kan svare i denne tråden. Jeg er på samme alder. Har tidligere vært over en periode på Sukker, men synes det er få interessante menn der. Og mange henger der over flere år. Så det ønsker jeg i hvert fall ikke prøve mer. Men jeg misliker også å legge meg selv ut med profil. (Vil helst ikke bli sett slik på nettet av folk som vet hvem jeg er. Men jeg hadde nå en litt diskret profil da.) Men jeg lurer på om Tinder kan være noe for folk på vår alder også? For det er så utrolig vanskelig å bli kjent med noen, når man ikke har mulighet til å gå på byen så ofte (venninner blir ikke med). Anonymous poster hash: e713e...aa5 Akkurat slik for meg også. Godt å høre jeg ikke er helt alene på bærtur ;-)
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #7 Skrevet 16. august 2014 Jeg vil anbefale strikketøy, shopping, reiser, venninner, bøker, te, vin, skogsturer, fjellturer, trening, ukeblader, KG, stauder, se maling tørke, vaske do - ALT er bedre enn nettdating! Anonymous poster hash: d9911...238 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #8 Skrevet 16. august 2014 Nesten ingen som svarer i denne tråden. Folk tenker vel at vi er oldinger når vi har rundet førti. Anonymous poster hash: e713e...aa5
Gjest Missfixit Skrevet 16. august 2014 #9 Skrevet 16. august 2014 Jeg vil anbefale strikketøy, shopping, reiser, venninner, bøker, te, vin, skogsturer, fjellturer, trening, ukeblader, KG, stauder, se maling tørke, vaske do - ALT er bedre enn nettdating! Anonymous poster hash: d9911...238 Ha ha, godt sagt.
Gjest brutal_mann Skrevet 16. august 2014 #10 Skrevet 16. august 2014 På sukker er 80% av brukerne menn, så det burde være mer enn nok å ta av om du ikke er på jakt etter noe superforpliktende i første omgang.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #11 Skrevet 17. august 2014 Det er mange hyggelige menn på både Sukker, Møteplassen og Match. Men jeg opplevde at du fikk masse oppmerksomhet helt i starten når du laget profil, og så forsvanet oppmerksomheten. Tror en del menn søker gjennom de nye profilene. Og en annen ting er at det var akkurat de samme mennene med de samme bildene på både Sukker og Møteplassen! Det syntes jeg var litt rart, for de var betalende medlemmer begge steder. Etter å ha hatt en profil inne en stund, slettet jeg alt og har bestemt meg for at jeg skal heller være litt åpen om å treffe noen i andre sammenhenger. Når det er sagt vet jeg om flere som traff hverandre på nettet, så det er en helt vanlig måte å treffe kjærester på. Anonymous poster hash: 93509...d15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå