AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Er i et avstandsforhold der vi sees hver helg. Det føles som et godt og solid forhold, kjenner hverandre fra langt tilbake, men har bare vært sammen i to år. For noen måneder siden hadde han besøk av dame/jente som han omtalte som bare en bekjent/venn/aldri-vært -noe-fysisk i en uke. Jeg likte det dårlig og trakk meg tilbake, noe han oppfattet og beroliget meg med at dette var noe han måtte gjøre som en takk til familien for at han hadde fått bo hos de for mange år siden. Jeg jobbet og kunne ikke være sammen med han den uka hun var der. Men han ga meg et inntrykk av at jenta var slitsom, masete og når hun reiste håpet han at han aldri trengte å se henne mer. I ettertid, har jeg bevis for at han inviterte henne i dusjen, at hun sa at kjæresten hans nok ikke ville like det, men han sa at hun ikke trengte å vite alt osv. Vet ikke om noe faktisk skjedde. Jeg tror også at de sov sammen eller på samme rom i forbindelse med en fest. Jeg kan altså ikke fortelle han at jeg har sett dialogen mellom de - har snoket litt- fordi han lånte pc min i etterkant og logget aldri av. Jeg trengte å få vite hvilket forhold de hadde før og etter dette besøket. Han lyver meg altså rett i trynet når han sier at han mislikte dama. Han har faktisk invitert henne i dusjen men dialogen de hadde beviser ikke at hun gikk dit. Jeg sliter fælt med dette, og trenger vel noen innspill på hvordan jeg skal lure sannheten ut av han. Han vet at jeg ikke tolererer utroskap, og bare det der var over grensen. Jeg vet at snoking er galt, men magefølelsen min har sjelden tatt feil. Anonymous poster hash: ef7f7...ef8
Gjest Seajewel Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Kopier dialogen, send den til han i melding, og takk for deg. 1
Gjest brutal_mann Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Du lette og du fant. Stå for det og ta den kampen som kommer. 2
Gjest Coolaid Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Det er nærmest klassisk at den som oppdager utroskap føler seg skyldig fordi han/hun oppdaget det ved litt detektiv arbeid. Stemme din i hodet forteller deg kanskje at du har gjort noe galt, så trofast er du. Men det har du altså ikke gjort. At han lyver om dama, sier hun er plagsom osv, er en veldig normal måte å reagere på når man har noe å skjule. Det samme gjelder unnskyldningen om at det var noe han skylte familien eller hva det var. Du kan gjøre to ting. Enten kan du fortelle ham at du har oppdaget hva som har skjedd og be ham om å forklare seg. Forklar ham at han har en sjanse til å være 100% oppriktig, så ser du om det stemmer med dine opplysninger. Ta for all del godt vare på kopi av materialet du har. Eller du kan fortelle ham at du føler noe er fryktelig galt og at du mistenker ham for å ikke være trofast. Be ham om å forklare seg. Se om han er ærlig eller om han lyver seg ut av det. Da kan du vurdere om han er noe å samle på. Personlig ville jeg valgt den første løsningen. Det er trist at du opplever dette. Du fortjener så mye bedre enn å bli bedratt. Håper du får det bedre etter hvert. Fortell oss hvordan deg går med deg og situasjonen.
Infinite Skrevet 16. august 2014 #5 Skrevet 16. august 2014 Jeg ville først stilt han ledende spørsmål, for å se hvor ærlig han er. Hvis han juger og sier at ingenting har skjedd (noe han helt sikkert vil gjøre), ville jeg konfrontert han med hva jeg har funnet ut. Det han har gjort er ikke greit, og jeg ville aldri følt meg trygg på han etter å ha funnet ut noe slikt.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 Huff. I mitt forrige lange forhold var han notorisk utro, og verden min falt sammen da jeg endelig oppdaget det, på en svært stygg måte. Dette vet kjæresten min - i det siste har han snakket om å flytte sammen (dette med besøket skjedde for mange måneder siden), jeg tror han er oppriktig glad i meg, men som menn flest klarer han ikke å dy seg. Jeg orker bare ikke å utsette meg for hele greia med en mann som ikke setter nok pris på meg. Har et barn å ta hensyn til oppi alt. Vet innerst inne hva jeg må gjøre. Men gruer meg. Takk for råd TSAnonymous poster hash: ef7f7...ef8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå