break Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Hei, jeg har kanskje et helt motsatt problem enn alle andre jenter i Norge. Jeg vil nemlig at håret mitt skal være stort og ha de krøllene som jeg vet jeg egentlig får naturlig. Jeg har prøvd masse vis av shampoer både frisør og ikke frisør shampo. Men alt som skjer er at håret mitt blir flatt og rett. Jeg vil ha tilbake håret mitt som ikke kunne gres for mye i frykt for å se ut som huldra, jeg vil ha krøllene mine tilbake uten å måtte stå å krølle håret hver dag. Er det noen som har noen tips eller forslag til meg? Tar i mot alt!
Lisa-Marie Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Prøv balsam metoden, vet at mange har hatt suksess med det her ser du masse resultat
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 Vi med krøller bør helst bruke shampoo uten sulfater. Hvis håret ditt er tørt bør du bruke balsam og kurer som gir fukt. Jeg bruker noen dråper med olje, f.eks. ren (!!!) argan- eller kamilleolje og en stylingkrem eller mousse spesielt for krøllete hår etter vask. La håret være i fred i 15 minutter etter at du har vasket det, deretter kan du rufse det til og klemme fram krøllene, gjerne med hodet / håret ned siden du vil ha volum. Lufttørk håret. Spis sunt og få nok søvn (hvordan vi har det innvendig synes ofte på utsiden). Anonymous poster hash: 165bd...6e5
missdior Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 Jeg er veldig fornøyd med shampoobarene til LUSH. De gir meg alltid lett, levende hår med skikkelig volum!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå