Gå til innhold

3 ting som irriterer deg med kjæresten din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kommer mine topp 3:

1. Skal ALLTID sove så lenge i helgene (12-tiden) mens jeg er morgenfugl og er oppe i flere timer.
2. Han er morgengretten!

3. Roter

Noen som har det likt?!
Hva irriterer du deg ved kjæresten din?

Anonymous poster hash: 7ad6d...8f2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Han roter 2. Han er bortskjemt 3. Han vil helst bare spise usunn mat, aller helst lasagne hver dag

Anonymous poster hash: edf53...c4c

Skrevet

1) Han er ikke kongruent; uttrykker at han mener noe, men gjør det motsatte.

2) Han lyver

3) han fullfører ikke det han starter på (husarbeid, halvgjort kjøkkenrengjøring/bad osv.)

Skrevet

1. At han sier "vet ikke" eller "samme for meg" alt for ofte!

2. At han aldri klarer å si nei til sin egen familie, uansett hva det måtte være.

3. At han gjerne furter når han er sur. Hater det.

Skrevet

- Spiser usunt

- Alt for glad i sport på TV

- Liker ikke bøker

Gjest _LilleMy
Skrevet

- Han er umulig å vekke. Jeg vekker han fordi han må stå opp, og så sovner han igjen med en gang.

- Han glemmer alt jeg sier til han. Sier han skal gjøre noe, og så er det glemt om han ikke gjør det der og da.

- Det er utrolig mange ting han ikke forstår før han har opplevd de selv.

Skrevet

- Han "kjefter" på meg for å gjøre ting han er minst like fæl på å gjøre selv. F.eks å sette bilen i innkjørselen i stedet for å rygge den inn i garasjen, vente til søpla er kjempefull før en går ut med den, spise godteri på hverdager osv.

- Han kan aldri gi seg i en diskusjon, uansett hvordan man argumenterer mot ham. Først når han ser bevis på at han tat feil kan han gi seg.

- Han tenker ikke over hva han sier, og derned kan han si en del ting som jeg syns er nokså slemme. F.eks "hvis du trener veldig hardt i et halvt års tid så kan det jo være du blir kvitt det området med slafsete hud på magen" (etter at jeg har jobbet beinhardt med å komme tilbake til før-vekt etter fødselen, og er skikkelig stolt over å ha klart det. Ja, jeg har litt "slafs" nederst på magen, men kan han ikke heller skryte av at jeg har vært veldig flink så langt - og heller oppmuntre meg/si noe pent i stedet for å påpeke feil?)

Anonymous poster hash: b0cb1...052

Skrevet

- Han klarer ikke gjøre husarbeid, gå tur med hunder etc. på eget initiativ. Han er avhengig av at jeg sier til han at "Nå må du gjøre det og det" før han gjør det.

- Han glemmer alt jeg sier.

- Han bruker alt for mye tid på å spille.

Gjest Pink.Pearls
Skrevet (endret)

Haha, morsomt hvor forskjellige menn er.

Jeg på min side irriterer meg over hvor RYDDIG han alltid skal være. Jeg er litt sånn at oppvasken kan vente til neste dag. Han må rydde, vaske klær, støvsuge omtrent hver dag. DET ER INGEN SOM DØR OM KLÆRNE VASKES NESTE DAG! :fnise: Ryddighetsfreak!

Endret av Pink.Pearls
Gjest brutal_mann
Skrevet

1)

Hun finnes ikke (det er jævlig dårlig gjort assa :opplyser: )

2)

...

• Liker 5
Skrevet

1. Han kjefter på meg for jeg gjør noe han ikke liker, men han kan gjøre det selv, det er helt ok!

2. Han lyver.

3. Han er sinnsykt sjalu for ingenting. (Har aldri hatt noen grunn til å være det heller.)

Skrevet (endret)

1. Jobber overtid hele tiden, og klarer aldri å si ifra om hvor sen han blir. 1 time = 6 timer.

2. TREG. Han er så sinnsykt treig. Kommer bestandig for sent med han på slep.

3. Tar ikke til seg noe av det jeg sier.

Endret av seductive
  • Liker 1
Skrevet

1. Jobber overtid hele tiden, og klarer aldri å si ifra om hvor sen han blir. 1 time = 6 timer.

2. TREG. Han er så sinnsykt treig. Kommer bestandig for sent med han på slep.

3. Tar ikke til seg noe av det jeg sier.

Samme her med punkt nummer en. På toppen av det hele kan han bli sur for at jeg ikke har lagd mat til han når han da kommer hjem sent på kvelden. Det kan han takke seg selv for, når han aldri gidder å gi beskjed om når han kommer hjem.

Skrevet

1. Han er en petimeter, alt skal gjøres grundig og nøye (og dermed sakte, noe som irriterer meg grønn da jeg er mer typen "det skulle helst vært ferdig igår")

2. Han slafser når han spiser...

3. Han er fryktelig usikker på seg selv, spesielt iforhold til vekt (men samtidig går han og småmumser godteri hele dagen).

Skrevet

Alt irriterte meg med han, gjorde det nylig slutt. Ble kvalm av å se på han til slutt og.

Anonymous poster hash: bafc7...054

Skrevet

1. Han er likegyldig. "Samme for meg" er svar på altfor mange spørsmål.

2. Han er så sunn! Det leses kaloriinnhold på absolutt ALT!

3. Han har lengre perioder innimellom uten seksuell lyst.

Skrevet

Her kommer mine topp 3:

1. Skal ALLTID sove så lenge i helgene (12-tiden) mens jeg er morgenfugl og er oppe i flere timer.

2. Han er morgengretten!

3. Roter

Noen som har det likt?!

Hva irriterer du deg ved kjæresten din?

Anonymous poster hash: 7ad6d...8f2

Hmmm...jeg aner en klar forbindelse mellom disse to punktene.

• Liker 1
Skrevet

1. Svarer kun på spm om han gidder.

2. Istaden for å smøre brødskiva si sjøl, vil han heller overtale meg i ein time om å gjere det.

3. Klager på at det aldri mat i huset, men spør eg han kva eg skal kjøpe, så er det "samma det"

Skrevet

1)

Hun finnes ikke (det er jævlig dårlig gjort assa :opplyser: )

2)

...

Forstår ikke?

1. At han skal kommentere om jeg spiser is, sjokolade, desserter og lignende

2. At han ber meg rydde vekk noen småting fra kjøkkenbenken fordi han skal lage mat. Kan han ikke bare rydde det vekk selv. Jeg rydder mange ganger etter han.

3 At han skal lager sure miner dersom vi er bedt i selskap som han ikke liker så godt, f.eks familieselskap, enkelte venner, OG hvor vi har bestemt oss for å gå. Enten går vi og er da positivt innstilt, mener jeg, eller så lar vi det være. Man "sutrer" ikke over noe man har bestemt seg for å gjøre.

Gjest Blue Ivy.
Skrevet

1. Han er en ordentlig somlekopp! Hater å ikke kommer på tiden. Men han har jo alltid sååå god tid. Ikke noe stress her liksom. Jeg kan stå ferdig påkledd i gangen og trippe mens han står å somler på badet. Så kan jeg si " Nå MÅ vi gå ellers mister vi bussen" Ja da ja da jeg kommer om 2 sekunder masa.

2. At han sløser masse penger på butikker som Clas Olson, Expert osv. Han skal alltid ha det nys\este av det nyeste. Er det nødvendig?!

3. Morgengretten, Glefser til meg for ingenting. Kan så vidt si noe til han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...