Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2004 #1 Skrevet 2. juli 2004 Er det noen som har erfaring med dette? Fåes dette reseptfritt? Hva er det egentlig? Hvordan fungerer den og ser den ut? Ble litt sånn "20 questiones" dette Trenger bare litt gode råd for migrenen min, og har hørt at dette er et ok tips for svake anfall..
Orthia Skrevet 2. juli 2004 #2 Skrevet 2. juli 2004 Fåes på apoteket reseptfritt. Koster rundt 30 kroner. Den gnis mot tinningene og har en svak kjølende effekt. Ingen effekt mot migrene på meg, men nå har jeg heller ikke det man kan kalle svake migreneanfall.
Arkana Skrevet 2. juli 2004 #3 Skrevet 2. juli 2004 Jeg har migrene og bruker migrenestiften. Den alene hjelper ikke noe særlig, synes faktisk den har best virkning mot "vanlige" hodepiner. Jeg har ganske sterke anfall da, men jeg synes den lindrer godt likevel, den tar liksom "toppen" av smertene på en måte. Men jeg gnir den ikke i tinningen, jeg gnir den i panna, det var det jeg fikk beskjed om og det er der den hjelper best.
Tusenfryd Skrevet 2. juli 2004 #4 Skrevet 2. juli 2004 Den fjerner ikke migrenen, men den lindrer det vonde. Og det kjennes godt. Og ejg er enig med Arkana, den er best på vanlig hodepine, egentlig.
Gjest apomann Skrevet 10. august 2011 #5 Skrevet 10. august 2011 Er det noen som har erfaring med dette? Fåes dette reseptfritt? Hva er det egentlig? Hvordan fungerer den og ser den ut? Ble litt sånn "20 questiones" dette Trenger bare litt gode råd for migrenen min, og har hørt at dette er et ok tips for svake anfall.. Finnes reseptfritt på apotek1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå