Gjest Badebuksa Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Kom igjen, hvilken nattasang er den beste nattasangen? Noen nostalgiske minner fra du var liten? Jeg liker den derre so ro lille mann. Passe lang, passe kjedelig så man blir passe trøtt. Hvilken liker du?
Nefarian Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 "So ro" er jo en klassiker, kan varieres med katten/hunden i huset, og selvfølgelig barnet selv... Så er 11 små troll veeldig fin da 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 For å svare på trådtittelen så var dette den første sangen jeg tenkte på. Dette er en av mine favorittsanger, og fungerer utrolig bra som nattasang siden den er veldig søvndyssende. Vet ikke om jeg husker noen spesielle sanger fra barndommen, må kanskje bli Lykkeliten. Anonymous poster hash: 3dc6f...f0d 1
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 18. august 2014 #5 Skrevet 18. august 2014 Jeg klarer ikke helt å velge kun én, men jeg liker veldig godt "Kjære Gud jeg har det godt", "Blåmann" og "Vi har ei tulle med øyne blå": Blir helt varm i kroppen når jeg hører de sangene her
Lettkverulerende Skrevet 18. august 2014 #6 Skrevet 18. august 2014 "Alle killebukkane" og "Når trollmor har lagt..."
Gjest Ennasus Skrevet 18. august 2014 #7 Skrevet 18. august 2014 Lille måltrost, 11 små troll og so ro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå