AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Er det noen her som har gjort det? Jeg er litt usikker på hvordan man gjør det når kjøper skal "ta over" bestillingen. Kan jeg bare sende billettene på e-post, så kan kjøper selv ordne med navneendring? Anonymous poster hash: eadb6...8b4
Myntkast Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Står det ikke noe om videresalg i retningslinjene? Aldri hørt om dette tidligere. Regner med avbestilling er utelukket? Siden billettene antakeligvis står i ditt navn, er det vel du som må stå for navnendringen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå