AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Ja det lurer jeg på idag. Jeg har bestemt meg, det er lite nærhet og mye krangling, så vil ikke komme som et sjokk. Men allikevel klarer jeg ikke ta denne praten. Er gift, har gått fra hverandre før og nå er det helt over. Hvordan starte denne samtalen?Anonymous poster hash: 0f7b8...ea1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Min samboer og jeg har hatt denne praten flere ganger. Problemet et at vi aldri klarer å gjennomføre det vi blir enig om. Så vi er fortsatt sammen.Anonymous poster hash: 90f20...bfc
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Du kommer ikke til å gjøre det slutt før du har bestemt deg. Det har du ikke gjort enda siden du sitter her og spør oss dette spørsmålet. Når du har bestemt deg vil du vite hvordan. Anonymous poster hash: 8123f...60c
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Jeg har bestemt meg. Jeg liker bare ikke konfrontasjoner å unngår diskusjoner for hva det er verdt med den mannen! Dårlig erfaring med å diskutere ting, for alt er uansett min skyld.. Eks: blandebatteriet røyk, min skyld for jeg hadde vridd på den sist. Alt er alltid min skyld! Derfor hater jeg ta diskusjonen med han!Anonymous poster hash: 0f7b8...ea1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #5 Skrevet 16. august 2014 Da forholder du deg saklig, ingen følelser. Bare sier hva du vil og hvordan dere best mulig kan få dette unnagjort raskest mulig uten noe krangel. Anonymous poster hash: 8123f...60c
Gjest Linaria Skrevet 16. august 2014 #6 Skrevet 16. august 2014 Bare si at dere trenger å snakke sammen, og fortell kort dine grunner uten å legge skylden på noen. Jeg venta utrolig lenge med å ta praten, og følte meg aldri klar, men til slutt måtte jeg bare. Jeg tror tanken på at alt kommer til å forandre seg gjør at en del er redd for å ta praten, men jeg tror heller aldri man kommer til å finne et helt perfekt tidspunkt.
slemgutt81 Skrevet 16. august 2014 #7 Skrevet 16. august 2014 Ja det lurer jeg på idag. Jeg har bestemt meg, det er lite nærhet og mye krangling, så vil ikke komme som et sjokk. Men allikevel klarer jeg ikke ta denne praten. Er gift, har gått fra hverandre før og nå er det helt over. Hvordan starte denne samtalen?Anonymous poster hash: 0f7b8...ea1 SMS. Flyttebyrå.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #8 Skrevet 16. august 2014 Jeg startet samtalen med "hvordan synes du at vi har det?". Da fikk han si hvordan han følte at forholdet vårt er, så kom jeg med hvordan jeg opplever det og hvorfor det beste for meg var å gjøre det slutt. Anonymous poster hash: ebf59...262
Gjest brutal_mann Skrevet 16. august 2014 #9 Skrevet 16. august 2014 "Du... Du vet at dette ikke går lenger?" Og så tar du det på sparket derfra. Ha tenkt godt igjennom hva som gjør at det ikke går lenger. Vit om både positive og negative sider i forholdet. Ikke vingle og vakle i samtalen. Har dere barn? I så fall bør dere snakke mest om hvordan ting skal bli fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå