AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Jeg har i flere år vært forelsket i en nær kollega. Har merket at han liker meg også. Vi er gode venner på jobb og har aldri gjort noe som ikke er greit (dvs flørtet eller noe annet) Jeg ble skilt for et par år siden, han er gift. Har forsøkt og forsøkt å komme ut av denne forelskelsen, denne hekten, i mange år, helt siden jeg var i et godt forhold. Men jeg faller inn i den igjen hele tiden. Han flørter ikke eller er nærgående på noen måte. Men han er blid og oppmerksom og liker meg på en ordentlig måte. Men hvordan komme seg over dette? Det er litt slitsomt for meg, og særlig nå som jeg er singel kan jo dette hindre meg i å møte en annen. Hvis man ikke nærer følelsene forsvinner de har det blitt sagt her mange ganger, og det har jeg gjort i flere år men jeg faller tilbake hele tiden. Gode råd??? Anonymous poster hash: 2dd3d...c09
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Jeg har i flere år vært forelsket i en nær kollega. Har merket at han liker meg også. Vi er gode venner på jobb og har aldri gjort noe som ikke er greit (dvs flørtet eller noe annet) Jeg ble skilt for et par år siden, han er gift. Har forsøkt og forsøkt å komme ut av denne forelskelsen, denne hekten, i mange år, helt siden jeg var i et godt forhold. Men jeg faller inn i den igjen hele tiden. Han flørter ikke eller er nærgående på noen måte. Men han er blid og oppmerksom og liker meg på en ordentlig måte. Men hvordan komme seg over dette? Det er litt slitsomt for meg, og særlig nå som jeg er singel kan jo dette hindre meg i å møte en annen. Hvis man ikke nærer følelsene forsvinner de har det blitt sagt her mange ganger, og det har jeg gjort i flere år men jeg faller tilbake hele tiden. Gode råd??? Anonymous poster hash: 2dd3d...c09 Bytt arbeidsplass for å komme over den forelskelsen til den gifte mannen Anonymous poster hash: b9712...614
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Dette vil du helt sikkert ikke høre, jeg ville ikke høre jeg heller, men bytt jobb. Det gikk så langt hos meg at det var det eneste som sto igjen. Så jeg gjorde det. Nå bygger jeg meg sakte men sikkert opp igjen etter et hekt. Å være hekta er grusomt, kom deg ut av det. Anonymous poster hash: ae289...402
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Hvordan kan du være så sikker på at han liker deg og..... ? Anonymous poster hash: 3ca33...abe 1
Deterbaremeg Skrevet 16. august 2014 #5 Skrevet 16. august 2014 Det er ikke sikkert du skal legge noe som helst i at han er blid og oppmerksom. Han synes vel bare du er hyggelig? Trenger ikke å bety noe. Så er det også slik at selv om ditt forhold røyk, så er det ikke slik at alle andre gifte vil ut av det de har. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå