Gå til innhold

Bruker deres 1-åring lue nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 4d149...095

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Om det er sol bruker hun solhatt og ellers bruker hun en tynn lue. Med mindre hun ligger i vogna og sover da.

Gjest Magdalene
Skrevet (endret)

Nei (bor på østlandet).

Endret av Magdalene
Skrevet

Nei, her er det fortsatt 20+ eller varmere på dagtid.

Skrevet

Nei, eller tja. Har på solhatt når det er sol, men ikke lue ellers.

Skrevet

Nei..

Anonymous poster hash: 29670...1d1

• Liker 1
Skrevet

Ja her er det mellom 12-18 grader for tiden så bruker lue hver dag

Skrevet

Ja her er det mellom 12-18 grader for tiden så bruker lue hver dag

Lue i 18 grader? Når jeg leser denne tråden og tenker tilbake på barndommen husker jeg faktisk noe jeg hadde glemt. Nemlig hvor frustrerende det var å bli kledd for varmt på alltid, og at man tok av seg i smug straks foreldrene var borte. :fnise: Var litt eldre enn ett år da, selvsagt :)

Anonymous poster hash: 67036...c20

• Liker 5
Skrevet

Brukte i går for første gang på lenge, var ca 12 grader. Er 11 i dag så blir lue da og. En tynn en

Anonymous poster hash: b41d9...52b

Skrevet

Lue i 18 grader? Når jeg leser denne tråden og tenker tilbake på barndommen husker jeg faktisk noe jeg hadde glemt. Nemlig hvor frustrerende det var å bli kledd for varmt på alltid, og at man tok av seg i smug straks foreldrene var borte. :fnise: Var litt eldre enn ett år da, selvsagt :)Anonymous poster hash: 67036...c20

Samme her! Jeg er varmblodig og sønnen min. Så har ikke hatt lue på han ved 18 grader, da hadde han smelta. Hatet i barndommen å måtte ha på meg for mye klær. Er 18 grader på soverommet for tia.

Men noen fryser lett og.

Anonymous poster hash: b41d9...52b

Skrevet

Lue i 18 grader? Når jeg leser denne tråden og tenker tilbake på barndommen husker jeg faktisk noe jeg hadde glemt. Nemlig hvor frustrerende det var å bli kledd for varmt på alltid, og at man tok av seg i smug straks foreldrene var borte. :fnise: Var litt eldre enn ett år da, selvsagt :)

Anonymous poster hash: 67036...c20

Er en del vind/regn her så ja. Hun er bare 7 mnd da. Bruker bare ei tynn ei noe som ikke blir varmt da hun har null hår på toppen

Skrevet

Her er det 10 grader i dag, så jenta her har på seg en tynn lue ja. Hun er bare 9 mnd, men.

Skrevet

Vi bruker tynn lue på gutten vår. Han har nesten ikke hår, og det blåser stadig her. Men om det er sol og vindstille tar vi den av.

Skrevet

Her blåser det noe veldig selv om det er 18 grader. Da må vi ha noe på ørene (ørebarn).

Skrevet

Om det er 18-20 grader så nei. Men i dag f.eks. var det 14 grader og vind, så da hadde hun lue på. Kjenner alltid litt på været selv før jeg kler på barna istedenfor å gå etter årstid og gradstokk.

Anonymous poster hash: b23db...72f

Skrevet

Hva mener dere med tynn lue da? Noen linker??

Anonymous poster hash: 4d149...095

Skrevet

Nei, her er det fremdeles 16-20 grader, så det blir lenge til lue. Vi har ikke begynt med jakke heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...