AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Hei søstre! Trenger råd angående min kjære bror. Han og eksen var sammen i 5 år, ett barn på 2 år sammen, ble forlatt på verst mulig måte!, for en annen fyr. Knuste mannen fullstendig, første 3 mnd fungerte han såvidt normalt. Han kom seg på jobb å hadde barnet helt fint... Men om kveldene...jaaaa... dere vet... Men nå er det 7 mnd siden, han er en kjempefyr, med god jobb, egen leiligehet å alt det der... Men han føler seg som søppel.... Pga hvordan alt i bruddet skjedde. Eg elsker min bror, men det dreper meg å se han sånn... Super deprimert å knust fortsatt... Hvordan i helvete kan eg få han til å åpne øynene å leve litt??? Han fortjener bedre, men ifølge han så er eg en liten skitunge som ikke har levd enda.. Hilsen Stine Anonymous poster hash: 66f17...fc2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Er det noen muligheter for at du og han kan finne på noe gøy sammen ute en dag når hun har barnet? Anonymous poster hash: 50809...0fd
DoomCake Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Hvor gammel er du ift. han, og har dere et nært forhold? Jeg har stilt opp som samtalepartner for et av mine søsken igjennom en løsrivningsprosess i et dårlig ekteskap. Som oftest kommer man langt bare med å prate. Det er godt for en som sliter å ha full tillit til noen, og få lesse av litt. Gjerne få en liten realitetsorientering også. Vær den personen. Om man er litt voksen i hodet, gjør det ikke noe med litt aldersforskjell heller. Det er 10 år mellom meg og mitt søsken, der jeg er yngst. Vi er uansett bestevenner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå