Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en samboer, som 1,5 år etter bruddet med sin eks fortsatt har en disputt med henne.. Altså de slenger dritt om hverandre, å hun nevnes i tide oh utide. Ukveld nårmvi var på fest ble hun nok en gang nevnt, da pga 'den svæære fitta' hennes, dette forran alle på festen. Jeg ble faktisk sur å dette merket samboeren, så når han sa han ville på byen så sa jeg at jeg heller ville dra et annet sted, så fikk han dra på byen med kompisene sine selv. Han mente det var unødvendig av meg å slenge det ut slik at jeg heller ville dra et annet sted fordi han sa han ville på byen, å spurte om jeg ikke stolte på han. Det endte med at begge blir sur å drar hjem. Det er jo selvfølgelig min skyld når jeg prøver å prate med han, å han bryr seg fint lite om hva jg har å si. Vi legger oss, å jeg sier at jeg vil skvære opp før vi sovner, for han vet hvor mye jeg hater å legge meg uten å ha skvært opp etter en evt diskusjon. "ja du får si det du vil si" siern, å ligger med ryggen til.. Så sa jeg at fra nå av så har han ingen forpliktelse til meg og at han får gjøre det han vil, uten å må spørre meg først å bli snurt over det jeg svarer. Ok siern, så sovnern... Er det jeg som er vanskelig eller?? Virker som at jeg skal for alltid holde kjeft så ikke noe blir galt for han....

Anonymous poster hash: 7a6f2...003

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er forøvrig 25 år.

Anonymous poster hash: e6cf2...bef

Skrevet

"Disput" eller kjærlighet som fortsatt er tilstede?

Folk som snakker mye om eksen, har en tendens til å fortsatt ha følelser.

Anonymous poster hash: 2a9d6...3f7
  • Liker 2
Skrevet

"Disput" eller kjærlighet som fortsatt er tilstede?

Folk som snakker mye om eksen, har en tendens til å fortsatt ha følelser.

Anonymous poster hash: 2a9d6...3f7

Er vel det jeg frykter ja.. Selv om han plent nekter på dette. Har vanskelig for å tro at han er så ferdig med henne som han påstår, ble slutt over natten med de to. Synes det er litt betenksomt at de fortsatt vier oppmerksomhet til hverandre, selv om det er av den negative sorten.. Ts

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne ikke vært sammen med en som snakket dritt om eksen sin, det sier mye om en person. Og en slik en vil ikke jeg kaste bort tiden min på, uansett.

Synes forresten det er veldig sært av en 25 åring å¨prate om "den svær fitta" til eksen mens samboeren hører på, merkelige greier...

• Liker 3
Skrevet

Så sa jeg at fra nå av så har han ingen forpliktelse til meg og at han får gjøre det han vil, uten å må spørre meg først å bli snurt over det jeg svarer. Ok siern, så sovnern... Er det jeg som er vanskelig eller?? Virker som at jeg skal for alltid holde kjeft så ikke noe blir galt for han....

Anonymous poster hash: 7a6f2...003

Hvorfor sa du dette? Hvorfor sa du ikke hva det egentlig var?

Anonymous poster hash: c952e...07c

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg synes samboeren din virker som en stor fjott for å være helt ærlig. Godt mulig fitta hennes faktisk var kjempe svææær og godt mulig han synes hun var det mens de var sammen også. Men ærlig talt, etter 1,5 år så bør han ha kommet seg videre. Jeg har selv en samboer som ikke trakk lykkeloddet hva eks angår og jeg vet at forholdet deres ikke var av det beste slaget hvorpå han selv gikk til slutt fordi han ikke orket mer. Men jeg har aldri, ikke en eneste gang hørt at han har snakket dritt om henne. Hadde han snakket om henne slik din samboer gjør så hadde jeg nok revurdert hele greia, for det sier faktisk en hel del om hva slags respekt han har for andre mennesker, fitte til eks eller ei.

Når det gjelder disputten dere hadde så virker det ikke på meg som om du faktisk ga han beskjed om hva som gjorde deg så sur? Har du satt deg ned og snakket med han om den tonen han viser eksen sin uten å vri saken over på at du mener han fremdeles har følelser for henne?

Endret av Ava Mae
  • Liker 2
Skrevet

Jeg synes samboeren din virker som en stor fjott for å være helt ærlig. Godt mulig fitta hennes faktisk var kjempe svææær og godt mulig han synes hun var det mens de var sammen også. Men ærlig talt, etter 1,5 år så bør han ha kommet seg videre. Jeg har selv en samboer som ikke trakk lykkeloddet hva eks angår og jeg vet at forholdet deres ikke var av det beste slaget hvorpå han selv gikk til slutt fordi han ikke orket mer. Men jeg har aldri, ikke en eneste gang hørt at han har snakket dritt om henne. Hadde han snakket om henne slik din samboer gjør så hadde jeg nok revurdert hele greia, for det sier faktisk en hel del om hva slags respekt han har for andre mennesker, fitte til eks eller ei.

Når det gjelder disputten dere hadde så virker det ikke på meg som om du faktisk ga han beskjed om hva som gjorde deg så sur? Har du satt deg ned og snakket med han om den tonen han viser eksen sin uten å vri saken over på at du mener han fremdeles har følelser for henne?

Greia er at eksen hans har spredd ganske stygge å usanne rykter om han, som folk faktisk tror på. Dette har han fått vite nå i ettertid og dermed var det igang.. Jeg ga han beskjed om at dette gjorde meg irritert, at jeg føler meg som en dust når jeg sitter der, og eksen er temaet. Utenifra ser det sikkert ut som at han ikke er ferdig med henne. Jeg sjemmes direkte.

Skrevet

Og imårest når dette ble nevnt så kaster han utav seg "gjør hva faen du vil med livet ditt du, jeg gir faen".. Hvordan skal jeg tolke den?? Kjenner litt på den, å ble faktisk litt såret av denne kommentaren. Men samtidig så vender han litt å får meg til å innse at jeg overdriver og er for nærtagen.. Jeg vet ikke lenger..

Ts

Skrevet

Kom deg ut av forholdet, for det der kommer aldri til å bli bedre.

Når de først begynner å snakke sånn til deg og oppføre seg sånn, så er det vanskelig å få et balansert forhold igjen.

Hilsen en som var i samme situasjon i 8år (!) i håp om at noe ville forandre seg...

Anonymous poster hash: ce90f...a03
  • Liker 2
Skrevet

Og imårest når dette ble nevnt så kaster han utav seg "gjør hva faen du vil med livet ditt du, jeg gir faen".. Hvordan skal jeg tolke den?? Kjenner litt på den, å ble faktisk litt såret av denne kommentaren. Men samtidig så vender han litt å får meg til å innse at jeg overdriver og er for nærtagen.. Jeg vet ikke lenger..

Ts

Det var vel et tilsvar til det du sa i natt.

Anonymous poster hash: c952e...07c

Skrevet

For ei som har erfaring med dette. Kjæresten din er IKKE over eksen sin. Jeg hadde gjort det slutt.

Anonymous poster hash: a5e5b...5d7
  • Liker 2
Skrevet

Du sier han ikke har noen forpliktelser ovenfor deg. Han sier du kan gjøre hva du vil for han gir faen. Det høres ut som om begge vil gjøre det slutt, spør du meg.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...