AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Da jeg var fjortis kunne jeg like èn gutt veldig godt, og da var jeg ikke interessert i noen andre. Men var ikke denne gutten på fester jeg var på, klina jeg gjerne med andre gutter som jeg syntes var fysisk attraktive. Så ikke noe galt i det, for guttene jeg likte gjorde det samme om ikke jeg var på samme fest som dem. Nå er jeg 24. Har vært i to forhold og har ikke klina, rota eller hatt sex med andre enn dem. Før nå. Jeg liker en mann veldig godt, og har ikke interesse for andre. Vi har rota litt, men mest brukt tid på å bli kjent. Jeg var redd jeg begynte å få altfor sterke følelser for tidlig, så jeg bremsa ned litt. Hadde mindre kontakt med han, og lurte på om jeg burde slutte å tenke på han. For jeg føler meg ikke klar for forhold akkurat nå, men jeg føler så sterkt for han. Og da blir det bare kluss, og jeg er redd for at det driter seg.. Plutselig ble jeg tiltrukket av en fyr som egentlig ikke er min type i det heletatt. Brukte mye tid med han, og han ble nesten som en slags ubevisst rebound. Vi hadde sex nokså tidlig. Han visste at jeg var interessert i han andre. Hver gang jeg møtte han jeg egentlig liker, ville jeg avslutte alt med han jeg ble tiltrukket av, men ting fortsatte... Vi hadde det gøy, og det var bare gøy, ingen forpliktelser på noe vis... Men så "våknet jeg". Avslutta den rare greia med han som ikke er min type. Holdt meg fortsatt litt unna han jeg virkelig liker. Men så begynte vi å henge litt mer sammen. Han sa at jeg er den eneste han har "styra med" (vi har ikke hatt sex, bare rota litt).. At han virkelig liker meg osv... Jeg svarte at jeg virkelig liker han også. Føler meg helt håpløs som har hatt sex med han andre. Jeg som aldri har hatt ons eller oms (one month stand) før. Hva er det jeg har holdt på med?? Bør jeg si det til han jeg liker..? Jeg ble jo så glad da jeg hørte at jeg er den eneste han har styra med på flere måneder. Men føler meg søplete selv... Nå når jeg vet mer hvor jeg har han, skal jeg selvsagt holde meg unna andre menn. Og prøve å gradvis bli kvitt frykten jeg har for at ting skal gå på ræva, noen sjanser må man jo ta. Gjøre seg sårbar for å få noe bra og ekte. Anonymous poster hash: f1676...e41
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Han som du holder på med nå har ikke noe krav på å få vite at du har hatt sex med han andre. Om du kan være sikker på at han forrige holder tett om det så ville nok ikke jeg sagt det, bare at du har hatt sex med andre. Slik er livet når du tar de valgene du tar. Det er gjerne en fordel eller to å kun ha sex med de man har følelser for/er i ett forhold med. Anonymous poster hash: 06436...aee
marihihia Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Ikke si noe, du har ikke gjort noe galt:) Men hva er one month stay?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå