Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sandra22
Skrevet

Hei!

Jeg tok en RFSU test 4 dager før ikkemens..å der kom det opp en svak strek,dagen etter tok jeg en clear blue og den var negativ.

Kan jeg stole på FRSU? Kan jeg være gravid?

Noen flere som har samme opplevelse med RFSU?

Håper noen kan svare meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regelen er: positiv test er graviditet.

Negativ test KAN være graviditet.

Men ingen regel uten unntak.

Gjest Sandra22
Skrevet

Så da er jeg gravid da kanskje? :)

Skrevet

Hei

Jeg tror du kan være gravid. RFSU hevder jo å være nøyaktige før forventet mens. Min erfaring med CB er følgende. Testet negativt (en skyggestrek) 14 dager etter EL. 2 dager etter det igjen testet jeg positivt. Nå er det kun 4,5 uker til termin!! Jeg gleder meg :D

Det beste rådet er nok å vente noen dager til og teste på nytt med CB.

Lykke til!!

Hilsen Hestehoven :wink:

Gjest Sandra22
Skrevet

Nå har jeg tatt en til test..tok den i går,på dag 28...men vet ikke helt når jeg har hatt EL for jeg har gått på pergo. Har hatt stikking fra dag 14 til 17. Kan det ha vært EL.

Tilbake til testen jeg tok i går...brukte RFSU igjen,å det kom en svak strek opp på den også,men den var veldig svaaaak. Og etter noen timer forsvant streken nesten helt....

Får ikke kjøpt noe test ennå heller..ikke før på fredag :(

Da jeg tok testen i går så gikk jeg på do i 4 tia om natten og i 6 tia tok jeg testen..kan det ha vært for lite hcg i urinen da? At det var derfor jeg fikk en svak strek?

Skrevet

Kan du ikke bare vente til menstruasjonen skal komme da så slipper du dette hodebryet her???Å teste 4 dager før forventet mens vil jo bare si at svaret du får vil være temmelig usikkert??

Ta det med ro du Sandra.Om du er gravid vil du jo fort nok få rede på det :D

Lykke til :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...