Frk.K Skrevet 15. august 2014 #1 Skrevet 15. august 2014 (endret) som har møtt hverandre her inne.. Er dere ikke redd for at partneren deres skal lage tråder som "tenner han ikke på meg lengre?" "han besøkte moren sin og tar ikke tlf, er han hos noen andre og er utro?" "hun er med en kompis, er det noe mer der?" "hun shaver ikke ofte nok" "hun snorker for høyt" osv tråder? Jeg hadde fått helt fnatt om jeg hadde datet en her inne også hadde det dukket opp sånne tråder liksom Endret 15. august 2014 av Frk.K 4
Hoppetaujenta Skrevet 15. august 2014 #2 Skrevet 15. august 2014 (endret) ****** Endret 15. august 2014 av Hoppetaujenta 2
Frk.K Skrevet 15. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2014 De skriver vel som AB da hvertfall Ja, ofc.. Men uansett, jeg hadde fått fnatt å revurdert forholdet.. Hvor dårlig kommunikasjon er det egentlig mellom parene som poster slikt? 1
Zidji Skrevet 15. august 2014 #5 Skrevet 15. august 2014 Av og til er det faktisk letter å bare ta slike ting på et forum før en setter seg ned å prater med partneren om det. 1
Frk.K Skrevet 15. august 2014 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2014 Godt mulig, men vitner om dårlig kommunikasjon for min del De fleste skriver jo "DUMP H*N" eller "Ja h*n er utro" og slikt med engang 2
Zidji Skrevet 15. august 2014 #9 Skrevet 15. august 2014 Godt mulig, men vitner om dårlig kommunikasjon for min del De fleste skriver jo "DUMP H*N" eller "Ja h*n er utro" og slikt med engang Tror de fleste enten bare kødder eller bare skriver det fordi de ikke egentlig bryr seg noe særlig
Frk.K Skrevet 15. august 2014 Forfatter #10 Skrevet 15. august 2014 Ikke`no! Spytt ut! Tror de fleste enten bare kødder eller bare skriver det fordi de ikke egentlig bryr seg noe særlig Godt mulig det Men uansett
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #11 Skrevet 15. august 2014 Haha, enig med deg, TS. Dette var jeg stressa for en periode jeg hadde noe gående med en annen KG-bruker, selv om det så klart bare var et problem som eksisterte i hodet mitt. Anonymous poster hash: a5472...375 2
Frk.K Skrevet 15. august 2014 Forfatter #12 Skrevet 15. august 2014 Haha, enig med deg, TS. Dette var jeg stressa for en periode jeg hadde noe gående med en annen KG-bruker, selv om det så klart bare var et problem som eksisterte i hodet mitt. Anonymous poster hash: a5472...375 Forstår jeg godt Ihvertfall om det er detaljer som er grådig likt det som har skjedd med dere 1
Gjest Amémonos Skrevet 15. august 2014 #13 Skrevet 15. august 2014 For det er kun på KG folk får utløp for problemene de har med kjærestene sine?
Frk.K Skrevet 16. august 2014 Forfatter #14 Skrevet 16. august 2014 (endret) For det er kun på KG folk får utløp for problemene de har med kjærestene sine? Trodde det var en av grunnene man hadde venner for? Endret 16. august 2014 av Frk.K 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #15 Skrevet 16. august 2014 Forstår jeg godt Ihvertfall om det er detaljer som er grådig likt det som har skjedd med dere Jeg er en overanalyserer. For å være ærlig, så tråla jeg en gang gjennom singelforumet etter problemstillinger som kunne forklare grunnen til at det ble stille i 2-3 dager. Som om dating, startfaser og usikkerhet ikke er stressende nok fra før. Anonymous poster hash: a5472...375 1
Frk.K Skrevet 16. august 2014 Forfatter #16 Skrevet 16. august 2014 Jeg er en overanalyserer. For å være ærlig, så tråla jeg en gang gjennom singelforumet etter problemstillinger som kunne forklare grunnen til at det ble stille i 2-3 dager. Som om dating, startfaser og usikkerhet ikke er stressende nok fra før. Anonymous poster hash: a5472...375 Hmm.. Merkelig hvordan folk er så forskjellige, noen stresser mens andre, sånn som meg bare tar det som det kommer liksom enten så funker det eller så funker det ikke 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #17 Skrevet 16. august 2014 Hmm.. Merkelig hvordan folk er så forskjellige, noen stresser mens andre, sånn som meg bare tar det som det kommer liksom enten så funker det eller så funker det ikke Ikke sant? Jeg følte selv at jeg nådde et nytt lavmål den gangen, altså, så rent rasjonelt så jeg galskapen i å sjekke KG for dette. Om jeg hadde vært i et forhold med en mann som hadde konto på KG, så tror jeg nok ikke jeg hadde vært så usikker at jeg hadde sett spøkelser på høylys dag for hver tråd som kunne ligne på mitt liv. Anonymous poster hash: a5472...375
Frk.K Skrevet 16. august 2014 Forfatter #18 Skrevet 16. august 2014 Ikke sant? Jeg følte selv at jeg nådde et nytt lavmål den gangen, altså, så rent rasjonelt så jeg galskapen i å sjekke KG for dette. Om jeg hadde vært i et forhold med en mann som hadde konto på KG, så tror jeg nok ikke jeg hadde vært så usikker at jeg hadde sett spøkelser på høylys dag for hver tråd som kunne ligne på mitt liv. Anonymous poster hash: a5472...375 Hehe, skal ikke være lett :D Håper på svar av noen KG-par 1
Gjest Aishwarya Skrevet 16. august 2014 #19 Skrevet 16. august 2014 Nei, det har jeg aldri vært. Vi snakker om problemene, og han er heller ikke spesielt aktiv her inne lenger.
lillsunshine Skrevet 16. august 2014 #20 Skrevet 16. august 2014 (endret) Jeg tenker at dersom man er et KG-par og kjenner godt til forumet her inne, så er en veldig forsiktig med å nettopp lage slike tråder, nettopp fordi sjansene for å bli gjenkjent i beskrivelsene er store. Viss man virkelig likevel oppretter en tråd for å få råd, så er man så lur at en formulerer seg slik at kjæresten ikke kan få mistanke om dette gjelder han/hun. Det kan være en fordel. Det er jo verre om man plutselig finner en tråd som uten tvil omhandler seg selv her inne, fordi vedkommende som postet den levde i god tro om at vedkommende ikke befinner seg her inne og ikke tenkte noe særlig over beskrivelsene. Eller at venner/familie kjenner igjen detaljer. Tipper det er mange som har brent seg på det... Endret 16. august 2014 av lillsunshine 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå