Gå til innhold

Aaberge, Ravn eller Skavlan?

37 stemmer

1. 1. Hvem er finest?

• Tone Damli Aaberge
      13
    • Marion Ravn
      8
    • Jenny Skavlan
      16

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem synes du er finest av disse? Tone Damli Aaberge, Marion Ravn eller Jenny Skavlan?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Supersøt, supersøt og supersøt.

Anonymous poster hash: 59795...a33
Skrevet

Jeg er heterofil dame, men har litt girlcrush på Jenny :)

Skrevet

Alle tre er nek, men Marion Ravn er ganske pen.

De to andre har personlighet omtrent som en muggen vaskeklut, og det er veldig turnoff.

Anonymous poster hash: 0ed21...353

Skrevet

Ingen av de

Anonymous poster hash: 5744d...88e

Skrevet

Tone er finest selv om Marion også er veldig fin. Jeg har ikke sansen for Jenny. Jeg syns hun helt mangler sjarm

Gjest brutal_mann
Skrevet

Burde beholdt dialekt, virker mer moden og ser bra ut, totalt uten sjarme og personlighet.

Så om noen hadde satt en pistol til hodet mitt hadde det utrolig nok blitt Ravn som stakk av med seieren.

Gjest HarryDotter
Skrevet

Absolutt ingen av dem basert på det jeg vet om personlighet. Men etter utseende å dømme, har de etter min mening stått langt fremme i køen

Skrevet

ingen

Anonymous poster hash: 413ba...9d2
  • Liker 1
Skrevet

Basert på utseende synes jeg tTone og Marion er utrolig vakre. Jenny er ganske ordinær. Har aldri skjønt hvorfor folk hyller hennes utseende.

Skrevet

2277541.jpgSkjønner ikke helt hva Marion Ravn gjør på denne listen.

Anonymous poster hash: 139cd...bdd
  • Liker 1
Skrevet

2277541.jpgSkjønner ikke helt hva Marion Ravn gjør på denne listen.

Hvem som helst ser sa slitne ut etter en treningsøkt og uten sminke? Hva er poenget? Tror du tone damli er ferdig sminka og dolla når hun våkner om morgenen?

Anonymous poster hash: d5fb6...187

Skrevet

Hvem som helst ser sa slitne ut etter en treningsøkt og uten sminke? Hva er poenget? Tror du tone damli er ferdig sminka og dolla når hun våkner om morgenen?

Det er vel ikke snakk om hvem som er flottest med sminke? For det er jo nesten alle. Er ikke fan av Tone, men Jenny har man jo sett svett og uten sminke mange ganger uten at man nesten ikke kjenner henne igjen. Dessuten så synes jeg ikke Ravn er stygg, mener bare at hun er en helt vanlig søt jente uten det lille ekstra som Skavlan har. Men, hun skal ha ekstrapoeng for at hun er såpass ujålete å lar seg avbilde au natural.

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Hipp som happ, typisk pene kvinner. Føler at de kunne like greit ha vært androids masse produsert i Kina for å tilfredstille massene. "Kjedelig pen" liksom :fnise:

Skrevet

Marion er den som er mest sexy og feminin i kropp og bevegelser. Meld henne på Skal vi danse, og jeg tipper hun gjør det bra i de latinske dansene. Skavlan synes jeg er kjedelig pen med en rett, litt gutteaktig kropp - ikke sensuell eller feminin. Aaberge er veldig søtpen i ansiktet, men har også en ganske rett kropp, var ikke særlig flink i latinske danser i Skal vi danse (selv om hun ble nr. 2 - basert på sitt utseende).

Anonymous poster hash: 428d0...eff
Skrevet

Marion er den som er mest sexy og feminin i kropp og bevegelser. Meld henne på Skal vi danse, og jeg tipper hun gjør det bra i de latinske dansene. Skavlan synes jeg er kjedelig pen med en rett, litt gutteaktig kropp - ikke sensuell eller feminin. Aaberge er veldig søtpen i ansiktet, men har også en ganske rett kropp, var ikke særlig flink i latinske danser i Skal vi danse (selv om hun ble nr. 2 - basert på sitt utseende).

Anonymous poster hash: 428d0...eff

Enig. Tone Damli har nesten ingen kvinnelige former. Guttehofter, og relativt små pupper. Men hun er pen i ansiktet da.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det er vel ikke snakk om hvem som er flottest med sminke? For det er jo nesten alle. Er ikke fan av Tone, men Jenny har man jo sett svett og uten sminke mange ganger uten at man nesten ikke kjenner henne igjen. Dessuten så synes jeg ikke Ravn er stygg, mener bare at hun er en helt vanlig søt jente uten det lille ekstra som Skavlan har. Men, hun skal ha ekstrapoeng for at hun er såpass ujålete å lar seg avbilde au natural.

Det er jo det Jenny ikke har, noe som helst ekstra. Pene trekk, men null utstråling. Damer uten utstråling blir aldri ordentlig pene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...