AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #1 Del Skrevet 15. august 2014 Hva vil det si å være reflektert? Jeg har fått vite en del ganger, av de som er eldre enn meg, at jeg virker så reflektert for alderen. Anonymous poster hash: fbd09...8de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #2 Del Skrevet 15. august 2014 Hva vil det si å være reflektert? Jeg har fått vite en del ganger, av de som er eldre enn meg, at jeg virker så reflektert for alderen. Anonymous poster hash: fbd09...8de Du får spørre alle de de som sier at du er så reflektert hva de maner med det, da. Anonymous poster hash: b448c...13e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #3 Del Skrevet 15. august 2014 Ironien er sterk her! Hvis du var reflektert, hadde du jo ikke stilt spm. Anonymous poster hash: 856e6...cce 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #4 Del Skrevet 15. august 2014 Hva vil det si å være reflektert? Jeg har fått vite en del ganger, av de som er eldre enn meg, at jeg virker så reflektert for alderen. Anonymous poster hash: fbd09...8de Hvor gammel er du og hvor gammel ca er de som har sagt det, og i hvilken forbindelse sa de det i? Er det f.eks eldre menn som du har datet som har sagt dette? Anonymous poster hash: e8bdd...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #5 Del Skrevet 15. august 2014 Nei, jeg har ikke datet eldre menn, men det ble kanskje feil å skrive at jeg er reflektert for alderen. Hva vil det si å være reflektert? Anonymous poster hash: fbd09...8de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Smith Skrevet 15. august 2014 #6 Del Skrevet 15. august 2014 Ironien er sterk her! Hvis du var reflektert, hadde du jo ikke stilt spm. Anonymous poster hash: 856e6...cce Er jo derfor hun er eventuelt reflektert, fordi hun undrer seg over ting og REFLEKTERER, den kommentaren blir for enkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uhumskheter Skrevet 15. august 2014 #7 Del Skrevet 15. august 2014 Ikke tenk så mye på det. Om noen år er du ikke reflektert for alderen din. Det er sånt som går over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nefarian Skrevet 15. august 2014 #8 Del Skrevet 15. august 2014 Hva vil det si å være reflektert? Jeg har fått vite en del ganger, av de som er eldre enn meg, at jeg virker så reflektert for alderen. Anonymous poster hash: fbd09...8de Her... http://ndla.no/nb/node/4074 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #9 Del Skrevet 16. august 2014 At du er moden/fornuftig/klok for alderen. Anonymous poster hash: fff36...2e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #10 Del Skrevet 16. august 2014 Blå ordbok, fremmedord og synonymer: Reflektert, se ettertenksom. Ettertenksom, besindig, betenksom, betenkt, dypsindig, filosofisk, forsiktig, nøktern, reflektert, spekulativ, tankefull, tenksom.Anonymous poster hash: a7c69...920 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå