Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I et forsøk på å spare litt kronasjer kjøpte jeg meg en lip gloss fra Loreal ( Glam Shine ), istedet for en Juicy Tube til 140 kr. Men ved litt nærmere undersøkelse viste det seg at jeg ikke hadde spart noe likevel, for Glam Shine innehoder nedmlig bare 6 ml, mens Juicy Tubes inneholder 15 ml.

Dermed er faktisk Glam Shine en av de dyreste glossene

:evil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, men jeg synes den er drøyere enn Juicy Tube likevel fordi den sitter bedre på.

Gjest Ethereal
Skrevet

Dum som jeg var, kjøpte jeg Juicy Tube, men HATER den---ingen farge, ekkel lukt, og konsistensen kan brukes til å henge bilder på veggen med :evil:

Dét kalles å kaste bort penger, det. Noen forslag hva jeg skal gjøre med den? Den ligger der og irriterer vettet av meg :evil:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg sjekker alltid mengdeinnholdet før jeg sammenlikner priser...har brent meg sånn som du har gjort, Miss-X...

K

Gjest Ethereal
Skrevet

Hvor ofte bruker man egentlig opp en lipgloss??????

Skrevet
Hvor ofte bruker man egentlig opp en lipgloss??????

Jeg bruker gloss så og si hver dag (blank til "hverdags") og jeg bruker de nesten alltid opp jeg....

Gjest Coral
Skrevet

Jeg har flere halvtomme, fordi jeg av og til lar meg friste til å kjøpe nye for å teste dem ut..

Men en har jeg nettopp brukt opp, den er fra clinique-synes den er super, uten lukt/smak og sitter veldig bra. Skal kjøpe ny på tax free nå snart :)

Skrevet

Glam Shine sitter mye bedre enn Juicy tubes, så du slipper å påføre så ofte. Tror du har gjort et godt kjøp, jeg. Jeg digger Glam Shine!

Skrevet
I et forsøk på å spare litt kronasjer kjøpte jeg meg en lip gloss fra Loreal ( Glam Shine ), istedet for en Juicy Tube til 140 kr. Men ved litt nærmere undersøkelse viste det seg at jeg ikke hadde spart noe likevel, for Glam Shine innehoder nedmlig bare 6 ml, mens Juicy Tubes inneholder 15 ml.

Dermed er faktisk Glam Shine en av de dyreste glossene

:evil:

Jepps...

Jeg har den selv og den er tom allerede. Og jeg har kanskje bare brukt den 5-6 ganger :-?

Skrevet

Hva? Hvor tykt smører du på da?

Gjest Coral
Skrevet

Jeg tenkte det samme, må jo smørre veldig tykt på da :roll: Jeg har glam shine, fint til festbruk. Har ikke talt, men brukt den mange mange ganger og fremdeles mye igjen.

Gjest Poirot
Skrevet

Tror jeg aldri har brukt opp en lipgloss, jeg.

Gjest Ethereal
Skrevet

I begynnelsen bruker jeg dem litt, men siden jeg ikke liker å ha noe på leppene, blir de fort skjøvet inn i skapet, eller glemt i en veske. Så blir de kastet etterhvert...

Skrevet

Ethereal: Høres ut som om du kan spare mye penger på å ikke kjøpe dem i det hele tatt :wink:

Skrevet
I begynnelsen bruker jeg dem litt' date=' men siden jeg ikke liker å ha noe på leppene, blir de fort skjøvet inn i skapet, eller glemt i en veske. Så blir de kastet etterhvert...[/quote']

Sånn har jeg det og - bortsett fra kastedelen :oops:

For et par uker siden fant jeg fram en Glam Shine fra i fjor, har brukt den hver dag siden da, pluss at den jo har blitt brukt en del ganger før siden den er et år gammel. Så hva hun som bruker den opp etter 5 ganger holder på med, lurer jeg på også!

Gjest Ethereal
Skrevet
Ethereal: Høres ut som om du kan spare mye penger på å ikke kjøpe dem i det hele tatt :wink:

Av og til blir de jo brukt, ja... Men siden forbruket ikke er så høyt, trenger jeg sjelden å kjøpe noen :wink:

Gjest gjest1
Skrevet

Liker både Glam Shine og Juicy tubes, men bruker sistnevnte mest. Glam Shini brukes mest til fest.

Skrevet
Dum som jeg var, kjøpte jeg Juicy Tube, men HATER den---ingen farge, ekkel lukt, og konsistensen kan brukes til å henge bilder på veggen med :evil:

Dét kalles å kaste bort penger, det. Noen forslag hva jeg skal gjøre med den? Den ligger der og irriterer vettet av meg :evil:

Det er klissete, det er det...Men jeg elsker min, vet det er litt av en smak sak. Leppene mine er stor og å gå i leppestift kan ser litt voldsomt ut, så da like jeg gloss mye bedre. Så vidt har Juicy Tubes vært favoritten min..

Men jeg og hater nå kosmetikk ble liggende...Av og til nå jeg føler meg sterk :ler: så kaste jeg mye sminke som jeg vet jeg kommer aldri til å bruke...Men for meg har lotion vært tingen og jeg har kanskje 75 eller mer liggende i hele huset...Det er ikke like lett å kaste.....Søstera mi er her snart fra USA og skal gi henne fullt lov å ta det hun vil ha...

Skrevet

Har hatt to bomkjøp med juicy tubes. Et bomkjøp med YSL, et bra kjøp med clinique og nå et bra kjøp (tro jeg) med Clarins.

Blir fristet til å kjøpe lipgloss, selv om jeg ikke liker de så godt egentlig, men de ser så fristendes ut der de står i butikkhylla :oops:

Gjest Ethereal
Skrevet

Cilla; hva har DU gjort med Juicy Tubene? Min ligger rett foran øynene på meg i kurven på badet, og irriterer vettet av meg. Kanskje gjemme den i en lomme???

Mine beste lipglosser:

MAC, Shiseido, Body Shop, Biotherm, Clarins (lipbalm med farge).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...