Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver eneste kveld, nesten natt, sitter jeg alene da samboeren min er på trening. I hverdagen plager det meg ikke stort da jeg ofte er sliten og trøtt, men i helgene er det så kjedelig. Han drar gjerne i 21 tiden og kommer tilbake i 23 tiden. Han er ferdig på jobb fire, vi spiser sammen og han er sammen med oss (barns og meg) resten av dagen, så skjønner jo igrunn hvorfor han velger å trene så sent, men er så dumt at han ikke kan ta seg "fri" i helgene. Ville bare dele frustrasjonen min..

Anonymous poster hash: 35afa...57e

Videoannonse
Annonse
Gjest _LilleMy
Skrevet

Synes du skal snakke med han om det plager deg.

• Liker 2
Skrevet

Synes du skal snakke med han om det plager deg.

Ja, det har jeg gjort flere ganger. Virker ikke som han vil forstå engang.

Skrevet

Du får fortelle han at det er viktig for kroppen med en hviledag! Musklene trenger restutisjon ;o

Anonymous poster hash: 0a3ed...9d2
  • Liker 5
Skrevet

Ja, det har jeg gjort flere ganger. Virker ikke som han vil forstå engang.

Hvorfor plager det deg at han er borte i to timer pga trening?

Anonymous poster hash: 1b61b...5d2

• Liker 5
Skrevet

Tenkte jeg og..

Anonymous poster hash: 740a2...079

Skrevet

Hver eneste kveld, nesten natt, sitter jeg alene da samboeren min er på trening. I hverdagen plager det meg ikke stort da jeg ofte er sliten og trøtt, men i helgene er det så kjedelig. Han drar gjerne i 21 tiden og kommer tilbake i 23 tiden. Han er ferdig på jobb fire, vi spiser sammen og han er sammen med oss (barns og meg) resten av dagen, så skjønner jo igrunn hvorfor han velger å trene så sent, men er så dumt at han ikke kan ta seg "fri" i helgene. Ville bare dele frustrasjonen min..

Kan dere ha barnevakt av og til i helgene, slik at dere kan dra sammen på trening i blandt på lørdagskveldene?

• Liker 2
Skrevet

Når ville du foretrukket at han brukte to timer av døgnet på å trene da? :) Er det bedre at han kommer senere hjem etter jobb?

• Liker 1
Skrevet

Jeg legger meg med en enorm uro i kroppen dersom jeg går en dag uten å trene. Det er som om en egen liten terapi. Vet ikke om det er samme for mannen din, men det er slitsomt å legge seg med en blading av full og tom.

• Liker 1
Skrevet

det plager meg fordi jeg savner og ligge i armene hans og slappe av på kvelden før jeg går å legger meg. Syntes du det er rart?...

• Liker 15
Skrevet

Hvorfor kan han ikke få to timers alenetid i løpet av en hel dag? Dere er vel sammen hele dagen ellers? Hva med å finne på noe selv?

Anonymous poster hash: 8e240...3e0

• Liker 4
Skrevet

det plager meg fordi jeg savner og ligge i armene hans og slappe av på kvelden før jeg går å legger meg. Syntes du det er rart?...

Kan du høre med han om han kan trene tidligere på dagen i helgene, dersom det er bedre for deg?

Skrevet

Kan du høre med han om han kan trene tidligere på dagen i helgene, dersom det er bedre for deg og dersom det fungerer for han?

• Liker 2
Skrevet

Jeg deler din frustrasjon, TS, selv om jeg ikke har det samme problemet for en mann som alltid er opptatt i beste sendetid (21-23) på lørdag og søndag høres ugunstig og kjedelig ut.

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes ikke at det er rart. Kan du høre med han om det fungerer for han å trene litt tidligere på dagene?

• Liker 1
Skrevet

Hva trener han med?

Hvor lenge har dere vært sammen?

Har han trent hver kveld i hele denne perioden siden dere ble kjærester?

Skrevet

Jeg syns heller ikke det er rart. Nå trener jeg selv og man blir hekta.

Men siden det plager deg så sett deg ned og prat med ham om det.

Skrevet

Kanskje det plager han at du bare vil ligge på sofaen og se på TV om kveldene? Hva med å gjøre andre ting?

Anonymous poster hash: 8e240...3e0

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Først og fremst lurer jeg på hva slags trening han driver med. Dersom det er vanlig styrketrening virker det ikke som om han er noe særlig smart. Man trenger ikke trene hver dag i to timer. Man kan trene smartere og oppnå like gode resultater på kortere og færre økter.

Tipper typen din ikke gjør dette bare for treningens skyld, men at det er sosiale faktorer som også spiller inn.

Hva er det egentlig du ønsker ts ? En mann som er mer hjemme eller muligheten til å gå mer ut selv ? Eller kanskje en kombinasjon ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...