Gå til innhold

Forskjellen på disse to produktene fra MD?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har uren hud ville jeg heller gått for MD Formulations Continous Renewal Serum.

Det er ett serum beregnet på å forbedre og forebygge urenheter.

De to du har linket til her er beregnet på ekstremt fete hudtyper med mye urenheter,

men vil være for sterkt for daglig bruk for de som ikke har ekstremt fet/oljete hud.

Men for å svare på spørsmålet ditt,

MD Formulations Glycare Lotion Oil Control Clarifier er en lotion som hindrer fet hud,

de med fet/oljete hud skal bruke denne for å minske oljeproduksjonen i huden

MD Formulations Glycare Acne Gel er ett produkt du tar på urenhetene for å minske dem,

men vil som sagt for de aller fleste være mer ett SOS produkt som du bruker på en og en

kvise når du har utbrudd for å sørge for at det blir borte raskere.

Anonymous poster hash: 9ba31...fb4
Skrevet (endret)

Ingen av de er et serum i den forstand. Den første tar du direkte på urenhetene helt til slutt i hudpleierutinen (eller ellers på ren hud). Den andre bruker jeg som den første hvis jeg MÅ sminke meg etterpå siden den er som vann. Kan da ha en kvise om morgenen som er betydelige mindre på kvelden.

Sliter du med urenheter? For da er rensen og serumet fra MD helt fantastisk. Det finnes mange gode dagkremer. Jeg liker godt MD sin med solfaktor 20, ellers er forskjellige fra declore og matis veldig gode.

Endret av Lulilelu
Skrevet

Er ny her, men jeg leter etter noen som har H&M blushen i nummer 17 (Tawny Rose), da de har sluttet å selge den og jeg bare må ha den igjen! :D Si ifra hvis dere vet om noen som har den og som er villig til å selge den :D

Skrevet

Er ny her, men jeg leter etter noen som har H&M blushen i nummer 17 (Tawny Rose), da de har sluttet å selge den og jeg bare må ha den igjen! :D Si ifra hvis dere vet om noen som har den og som er villig til å selge den :D

Du får lage din egen tråd om det så øker du sjansen for å få svar

Gjest Pink.Pearls
Skrevet

Takk for svar :) Jeg har allerede handlet MD formulation glycol lotion nå. Siden den er så sterk så får jeg bruke litt etter behov tenker jeg. Ellers handlet jeg rens fra MD :)

Leste at man ikke skal ha hele hudpleieserien i kun MD, så jeg kjøpte ansiktskrem i decleor :)

Skrevet

Takk for svar :) Jeg har allerede handlet MD formulation glycol lotion nå. Siden den er så sterk så får jeg bruke litt etter behov tenker jeg. Ellers handlet jeg rens fra MD :)

Leste at man ikke skal ha hele hudpleieserien i kun MD, så jeg kjøpte ansiktskrem i decleor :)

Helt riktig. Å ha alt fra MD kan bli litt mye for noen. Men skaff deg serumet fra MD. den er virkelig god, og skubben :) Ellers vil jeg anbefale toner fra declore og nattkrem fra declore og matis.

Skrevet

Det første produktet har jeg. Det er veldig uttørkende og er fint på kviser. Det andre produktet er mildere og mer forebyggende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...