Timza Skrevet 19. august 2014 #21 Skrevet 19. august 2014 Stort sett det meste jeg kan idag i bingen er fra et slikt fuckfriend forhold når jeg var endel yngre. Var utrolig deilig å få litt opplæring når man er ung og uerfaren 18 åring. ^^
Gjest Hummels Skrevet 19. august 2014 #22 Skrevet 19. august 2014 OKEI kan jeg vel gjøre! Hver eneste detalje.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #24 Skrevet 19. august 2014 Øyh! Det er mitt marked! Og mitt... Så jeg velger da å trå inn på hans marked, siden han gjør markedsplassen min litt mindre....Anonymous poster hash: 1b8c5...c57 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #25 Skrevet 19. august 2014 Trolle-tråd. Sjeldent folk med nick tør det.. Anonymous poster hash: e7e54...4f5 1
Gjest Pop! Skrevet 19. august 2014 #26 Skrevet 19. august 2014 Ts får det til å høres ut som en bragd... 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #27 Skrevet 20. august 2014 Stort sett det meste jeg kan idag i bingen er fra et slikt fuckfriend forhold når jeg var endel yngre. Var utrolig deilig å få litt opplæring når man er ung og uerfaren 18 åring. ^^ Jo jeg skjønner det! Men gutter er rimelig lei av å alltid skal dominere jenta og "lære" henne opp. Er med ei jente som liker å ta styringen i senga og som elsker å eksperimentere. Er den beste sexen ever.. Hun elsker å "lære" meg opp, litt sånn på lek, hehe.. Stripper ofte for meg og har deilige sex-show. Tipper mange gutter kunne tenkt seg ei sånn dame som tør å by på seg selv. Ble etter hvert dritlei av å lære opp jenta, så håper vi blir ilag resten av livet.Anonymous poster hash: c7a03...e02
Timza Skrevet 20. august 2014 #28 Skrevet 20. august 2014 Jo jeg skjønner det! Men gutter er rimelig lei av å alltid skal dominere jenta og "lære" henne opp. Er med ei jente som liker å ta styringen i senga og som elsker å eksperimentere. Er den beste sexen ever.. Hun elsker å "lære" meg opp, litt sånn på lek, hehe.. Stripper ofte for meg og har deilige sex-show. Tipper mange gutter kunne tenkt seg ei sånn dame som tør å by på seg selv. Ble etter hvert dritlei av å lære opp jenta, så håper vi blir ilag resten av livet. Anonymous poster hash: c7a03...e02 Ja akkurat i den rollen der så er det jo en fordel at dama tar kontroll for å nettopp kunne lære opp. Og det er jo en ny rolle for oss vanlige å oppleve også som jo er nytt og spennende med ei eldre dame. Det skal dog sies at jeg falt mer inn i min "vanlige" rolle etterhvert med hun når jeg var "utdannet" ^^
Gjest Hummels Skrevet 22. august 2014 #30 Skrevet 22. august 2014 I dag møtte jeg henne igjen. WOW. Hun er og forblir den beste. Streng er hun også. 1
Gjest Hummels Skrevet 22. august 2014 #31 Skrevet 22. august 2014 Trolle-tråd. Sjeldent folk med nick tør det.. Anonymous poster hash: e7e54...4f5 Jada trolle tråd om sex. Veldig nødvendig. Sjalu eller? Kan godt spørre om hun kan ta deg også.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2014 #32 Skrevet 23. august 2014 I dag møtte jeg henne igjen. WOW. Hun er og forblir den beste. Streng er hun også. Glad vi eldre kvinner blir satt pris på. 2
Gjest Hummels Skrevet 5. september 2014 #33 Skrevet 5. september 2014 Hun dama begynner å bli litt creepy. Hun kaller meg for gutten sin. Jeg måtte sitte på fanget hennes mens hun runka meg og kysset meg. Andre som har blitt runka på den måten? Så klart hadde jeg det deilig, men det var litt rart. Jeg har liksom aldri måttet sitte på fange til ei dame før. Har alltid vert omvendt
AnonymBruker Skrevet 5. september 2014 #34 Skrevet 5. september 2014 Fint for deg, men huff, jeg er virkelig glad for at samboeren min ikke har hatt seg med ei som kunne vært moren hans. Anonymous poster hash: 9e3ec...593
Peter007 Skrevet 6. september 2014 #35 Skrevet 6. september 2014 Var en ons, men jeg kommer ikke over henne. Hun er veldig pen og ser mye yngre ut. Jeg har aldri hatt en så deilig natt som med henne. Hun tok liksom all kontroll og visste hva hun skulle gjøre for at jeg skulle få maks nytelse. Jeg eksploderte når jeg kom! Hvis du skjønner. Har lyst å ha flere sånne deilige netter med henne. Burde jeg ta kontakt igjen, eller har jeg ikke sjanse? Er jeg for ung for henne? Mener jo ikke noe forhold, mer "fuckfriends" men kanskje ikke hun bryr seg om sånt. Er så feig å tørr ikke ta kontakt. Noen som har erfaring med mye eldre personer enn deg selv? Kanskje hun ønsker seg barn? Regner med hun vil ha sex uten kondomer? Sjekk om hun har dette og med flere menn. Har hun ett eller kan dette kan være et faresignal på at du blir utnyttet. Hun vil ha flere om barna ikke er så altfor gamle. Har hun ikke barn er det sannsynlig at hun ikke kan bli gravid om hun har ønsket seg. Men det finnes alltid en mulighet for at de menn hun har pult har hatt dårlige spermier. Så finnes det sykdommer men det er ikke skrevet her så mye om. Mest i de tråder der mannen føler seg lurt det blir tatt fram.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #36 Skrevet 6. september 2014 Fint for deg, men huff, jeg er virkelig glad for at samboeren min ikke har hatt seg med ei som kunne vært moren hans.Anonymous poster hash: 9e3ec...593 Hehe hvordan vet du det? Når jeg var lærling og var på jobbtur med firmaet, så knullet jeg ei 3-barnsmor på 46. Vi knullet hele natten. Var sykt deilig. Hun var omsorgsfull, snill, kjærlig og var mest opptatt av meg, noe kvinner på min alder ikke er. Slår et slag for modne kvinner;)Anonymous poster hash: c7a03...e02
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2014 #37 Skrevet 6. september 2014 Hun dama begynner å bli litt creepy. Hun kaller meg for gutten sin. Jeg måtte sitte på fanget hennes mens hun runka meg og kysset meg. Andre som har blitt runka på den måten? Så klart hadde jeg det deilig, men det var litt rart. Jeg har liksom aldri måttet sitte på fange til ei dame før. Har alltid vert omvendt Hørtes veldig spesielt ut.
Gjest Hummels Skrevet 6. september 2014 #39 Skrevet 6. september 2014 Kanskje hun ønsker seg barn? Regner med hun vil ha sex uten kondomer? Sjekk om hun har dette og med flere menn. Har hun ett eller kan dette kan være et faresignal på at du blir utnyttet. Hun vil ha flere om barna ikke er så altfor gamle. Har hun ikke barn er det sannsynlig at hun ikke kan bli gravid om hun har ønsket seg. Men det finnes alltid en mulighet for at de menn hun har pult har hatt dårlige spermier. Så finnes det sykdommer men det er ikke skrevet her så mye om. Mest i de tråder der mannen føler seg lurt det blir tatt fram. Hun forlangte at jeg brukte kondom faktisk. Så tror ikke hun ønsker seg flere barn. Hun har en gutt i begynnelsen på tenåra så.
Gjest Hummels Skrevet 6. september 2014 #40 Skrevet 6. september 2014 Hørtes veldig spesielt ut. I know. Uansett hun er veldig snill, og det som er viktigst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå