AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #41 Skrevet 6. september 2014 Så det var ikke hun som ble gravid da nei? Har mye sex du, baby_blue.Anonymous poster hash: b930c...05a
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #42 Skrevet 6. september 2014 Har hun barn? Anonymous poster hash: b83cb...0d8
Gjest Hummels Skrevet 6. september 2014 #43 Skrevet 6. september 2014 Så det var ikke hun som ble gravid da nei? Har mye sex du, baby_blue.Anonymous poster hash: b930c...05a Nei det er ikke hun som er gravid. Men hu her er den beste jeg noen gang har hatt sex med. Har hun barn? Anonymous poster hash: b83cb...0d8 Ja en gutt på 13 år.
AnonymBruker Skrevet 6. september 2014 #44 Skrevet 6. september 2014 Hehe hvordan vet du det? Når jeg var lærling og var på jobbtur med firmaet, så knullet jeg ei 3-barnsmor på 46. Vi knullet hele natten. Var sykt deilig. Hun var omsorgsfull, snill, kjærlig og var mest opptatt av meg, noe kvinner på min alder ikke er. Slår et slag for modne kvinner;)Anonymous poster hash: c7a03...e02 Selvfølgelig, mannens nytelse er jo viktigst. Om kvinnen har det godt er ikke så farlig. Anonymous poster hash: bfd8e...5a2 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #45 Skrevet 8. september 2014 Selvfølgelig, mannens nytelse er jo viktigst. Om kvinnen har det godt er ikke så farlig.Anonymous poster hash: bfd8e...5a2 Hehe ja eller tilfredsstilte jo henne også da. Men hun var mere tilstede i sexen, noe ungjenter ofte ikke er. Erfarne damer vet hvordan de skal tenne en mann. De sier å gjør de rette tingene, og da får jeg bare lyst å knulle de så jæ...g hardt tilbake. Så går jo begge veier, hehe. Tror hun likte godt å få ung hard pikk i seg. Er jo deilig å føle seg ung å begjært.Anonymous poster hash: c7a03...e02
AnonymBruker Skrevet 8. september 2014 #46 Skrevet 8. september 2014 Hun tok deg på fanget? Jeg er sjøl snart 40 år og roter med en på 23 år, og jeg behandler han da virkelig som en voksen mann? Ble litt vel kinky for meg det der, men for all del, det kan være drivkrafta hennes, at hun tenner på at du er så ung. Jeg for min del klaffer bedre seksuellt med yngre menn, da de er på sitt kåteste i den alderen og kvinner har sin topp rundt 35 år. Hun dama du roter meg TS digger deg antagelig, så ikke vær redd for å være ærlig med henne. Hun har hørt alt før og har kommet seg over i jeg-gir-meg-blanke-faen-alderen. Kjør på! Anonymous poster hash: ce780...bf6
Gjest Hummels Skrevet 14. september 2014 #47 Skrevet 14. september 2014 Hun tok deg på fanget? Jeg er sjøl snart 40 år og roter med en på 23 år, og jeg behandler han da virkelig som en voksen mann? Ble litt vel kinky for meg det der, men for all del, det kan være drivkrafta hennes, at hun tenner på at du er så ung. Jeg for min del klaffer bedre seksuellt med yngre menn, da de er på sitt kåteste i den alderen og kvinner har sin topp rundt 35 år. Hun dama du roter meg TS digger deg antagelig, så ikke vær redd for å være ærlig med henne. Hun har hørt alt før og har kommet seg over i jeg-gir-meg-blanke-faen-alderen. Kjør på! Anonymous poster hash: ce780...bf6 Ja jeg aner ikke hvorfor hun gjorde det. Lo litt for meg selv da jeg gikk hjemover, men akkurat der og da når vi holdt på brydde jeg meg ikke om noe. Bare hvor sykt deilig det var. Hun er flink, sexy, og veldig snill. Jentene jeg har ligget med har ikke alltid vert så snille. Men hun her kan jeg snakke med også. Vi knuller jo ikke hele tiden. Hun lytter og kommer med råd. Hun vet jeg sliter en del, men kjefter ikke på meg av den grunn. Hun er bare god! Synd det ikke kan bli noe forhold.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2014 #48 Skrevet 14. september 2014 Hehe hvordan vet du det? Når jeg var lærling og var på jobbtur med firmaet, så knullet jeg ei 3-barnsmor på 46. Vi knullet hele natten. Var sykt deilig. Hun var omsorgsfull, snill, kjærlig og var mest opptatt av meg, noe kvinner på min alder ikke er. Slår et slag for modne kvinner;)Anonymous poster hash: c7a03...e02 jada. meg, meg, meg. alt skal handle om meg og MIN nytelse, faen as, hvorfor er ikke andre damer mest opptatt av "meg" i senga? yuk!! Anonymous poster hash: edef3...bef
AnonymBruker Skrevet 15. september 2014 #49 Skrevet 15. september 2014 jada. meg, meg, meg. alt skal handle om meg og MIN nytelse, faen as, hvorfor er ikke andre damer mest opptatt av "meg" i senga? yuk!!Anonymous poster hash: edef3...bef Er bare sånn det er at unge jenter er overfladiske og umoden, og krever at mannen skal gjøre alt for hennes tilfredsstillelse. De ligger der og krever å bli fylt med pikk uten å gjøre en dritt selv. Sex skal jo være samspill mellom to personer. Damer som er litt eldre har skjønt dette. Anonymous poster hash: c7a03...e02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå