Gjest Hummels Skrevet 15. august 2014 #1 Skrevet 15. august 2014 (endret) Var en ons, men jeg kommer ikke over henne. Hun er veldig pen og ser mye yngre ut. Jeg har aldri hatt en så deilig natt som med henne. Hun tok liksom all kontroll og visste hva hun skulle gjøre for at jeg skulle få maks nytelse. Jeg eksploderte når jeg kom! Hvis du skjønner. Har lyst å ha flere sånne deilige netter med henne. Burde jeg ta kontakt igjen, eller har jeg ikke sjanse? Er jeg for ung for henne? Mener jo ikke noe forhold, mer "fuckfriends" men kanskje ikke hun bryr seg om sånt. Er så feig å tørr ikke ta kontakt. Noen som har erfaring med mye eldre personer enn deg selv? Endret 15. august 2014 av Baby_Blue 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #2 Skrevet 15. august 2014 Hun er mer erfaren enn deg og kan sine saker. " Gamle" damer er bra sånn sett Anonymous poster hash: 3c3a5...31d 5
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #3 Skrevet 15. august 2014 Var en ons, men jeg kommer ikke over henne. Er det litt for ekkelt med ei som er så mye eldre? Hun er veldig pen og ser mye yngre ut. Jeg har aldri hatt en så deilig natt som med henne. Hun tok liksom all kontroll og visste hva hun skulle gjøre for at jeg skulle få maks nytelse. Jeg eksploderte når jeg kom! Hvis du skjønner. Har lyst å ha flere sånne deilige netter med henne. Burde jeg ta kontakt igjen, eller har jeg ikke sjanse? Er jeg for ung for henne? Mener jo ikke noe forhold, mer "fuckfriends" men kanskje ikke hun bryr seg om sånt. Er så feig å tørr ikke ta kontakt. Noen som har erfaring med mye eldre personer enn deg selv? Ta sjansen og kontakt henne og spør. Muligens sitter hun og tenker på deg og venter på at du skal ta kontakt Lykke til! Anonymous poster hash: 185f6...46c 4
Gjest Hummels Skrevet 15. august 2014 #4 Skrevet 15. august 2014 Hun er mer erfaren enn deg og kan sine saker. " Gamle" damer er bra sånn sett Anonymous poster hash: 3c3a5...31d Ja det skal være sikkert og visst 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #5 Skrevet 15. august 2014 Var en ons, men jeg kommer ikke over henne. Er det litt for ekkelt med ei som er så mye eldre? Hun er veldig pen og ser mye yngre ut. Jeg har aldri hatt en så deilig natt som med henne. Hun tok liksom all kontroll og visste hva hun skulle gjøre for at jeg skulle få maks nytelse. Jeg eksploderte når jeg kom! Hvis du skjønner. Har lyst å ha flere sånne deilige netter med henne. Burde jeg ta kontakt igjen, eller har jeg ikke sjanse? Er jeg for ung for henne? Mener jo ikke noe forhold, mer "fuckfriends" men kanskje ikke hun bryr seg om sånt. Er så feig å tørr ikke ta kontakt. Noen som har erfaring med mye eldre personer enn deg selv? Jeg har vært med en eldre mann, omtrent samme aldersforskjell, beste sexen ever. Kommer heller ikke over den Anonymous poster hash: 18da3...b41 1
Gjest Hummels Skrevet 15. august 2014 #6 Skrevet 15. august 2014 Ta sjansen og kontakt henne og spør. Muligens sitter hun og tenker på deg og venter på at du skal ta kontakt Lykke til! Anonymous poster hash: 185f6...46c Håper det, men er nervøs for at hun sier nei til mer sengekos.
Frk.K Skrevet 15. august 2014 #7 Skrevet 15. august 2014 Du vet aldri før du har prøvd Lykke til :D 4
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2014 #8 Skrevet 15. august 2014 Var en ons, men jeg kommer ikke over henne. Hun er veldig pen og ser mye yngre ut. Jeg har aldri hatt en så deilig natt som med henne. Hun tok liksom all kontroll og visste hva hun skulle gjøre for at jeg skulle få maks nytelse. Jeg eksploderte når jeg kom! Hvis du skjønner. Har lyst å ha flere sånne deilige netter med henne. Burde jeg ta kontakt igjen, eller har jeg ikke sjanse? Er jeg for ung for henne? Mener jo ikke noe forhold, mer "fuckfriends" men kanskje ikke hun bryr seg om sånt. Er så feig å tørr ikke ta kontakt. Noen som har erfaring med mye eldre personer enn deg selv? Oppsøk henne og kom med et ærlig forslag. Ikke kast bort tiden hennes. 6
DoomCake Skrevet 15. august 2014 #9 Skrevet 15. august 2014 Er du på hennes nivå da? Eller skal hun bare fortsette å få deg til å eksplodere, ser du for deg? Er jo sannsynlig at hun ønsker å bli tilfredsstilt på samme måte selv. 2
Gjest Hummels Skrevet 15. august 2014 #10 Skrevet 15. august 2014 Er du på hennes nivå da? Eller skal hun bare fortsette å få deg til å eksplodere, ser du for deg? Er jo sannsynlig at hun ønsker å bli tilfredsstilt på samme måte selv. Ja så klart skal jeg gjøre igjen for henne også. Vil hun ha skal hun få. Vi hadde sex og jeg fikk inntrykk av at hun likte å styre det hele. Hun kom jo hun også.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #11 Skrevet 15. august 2014 Håper det, men er nervøs for at hun sier nei til mer sengekos. Og hva har du i så fall tapt? Anonymous poster hash: 899a2...5b8 1
Gjest Hummels Skrevet 15. august 2014 #12 Skrevet 15. august 2014 Og hva har du i så fall tapt? Anonymous poster hash: 899a2...5b8 Skikkelig deilig sengekos!
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #13 Skrevet 15. august 2014 Skikkelig deilig sengekos! For å vinne, må du satse. Ikke ta sorgene på forskudd. Om du ikke kontakter henne, får du jo heller ikke vite om det blir eller ikke blir. Anonymous poster hash: 185f6...46c 2
Gjest Hummels Skrevet 15. august 2014 #14 Skrevet 15. august 2014 For å vinne, må du satse. Ikke ta sorgene på forskudd. Om du ikke kontakter henne, får du jo heller ikke vite om det blir eller ikke blir. Anonymous poster hash: 185f6...46c Ja nå må jeg manne meg opp å ta kontak!
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #15 Skrevet 15. august 2014 Skikkelig deilig sengekos! Du er redd for å ta kontakt i tilfelle hun sier nei, skriver du. Hva har du tapt dersom du tar kontakt og hun sier nei vs. at du ikke tar kontakt i det hele tatt? Anonymous poster hash: 899a2...5b8 3
mkgleez Skrevet 16. august 2014 #16 Skrevet 16. august 2014 Ta kontakt! Da jeg var 18, hadde jeg en fuckfriend som var 43 Det er en ganske stor aldersforskjell, men åhhh så deilig sexen var Jeg avsluttet det etter et års tid, fordi jeg heller ville satse på forhold - men tiden før det var amazing! 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #17 Skrevet 16. august 2014 Dette er helt akseptabelt. Og er til glede for dere begge. Men husk! Når du blir 40 selv, må du aldri, aldri innlate deg på ett seksuelt forhold til ei på 24! Da er du en pervers gris, som ikke klarer å finne noe bra på din egen alder!Anonymous poster hash: 1b8c5...c57 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #19 Skrevet 19. august 2014 Hun sa ja til mer Oj, da må du oppdatere oss! :D Anonymous poster hash: 8c98d...bd9
Haribo24 Skrevet 19. august 2014 #20 Skrevet 19. august 2014 Oj, da må du oppdatere oss! :D Anonymous poster hash: 8c98d...bd9 mhm...skriv alle detaljene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå