AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #1 Skrevet 15. august 2014 Flere her inne som er så skada at de får en voldsom skadefryd om de klarer å påvirke andre (folk som irriterer) med sitt elendige humør? Eller opplever å kjenne skadefryd sånn generelt, å bli mislikt og får et kick av det i øyeblikket, men at det ikke føles så godt etterpå? Anonymous poster hash: 71a81...578
Frk.K Skrevet 15. august 2014 #2 Skrevet 15. august 2014 Nei. Er jo bare kjipt med folk som er sur og grinete hele dagen. Om folk er sur på meg, så skal jeg love deg jeg er i et godt humør, ingenting gjør folk mer forbanna når man er grei og høflig mot folk som er uhøflig å sure 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #3 Skrevet 15. august 2014 Hvor gammel er du, ts? 12-13?Anonymous poster hash: ac8d7...b9b 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #4 Skrevet 15. august 2014 Hele 27 år TS Anonymous poster hash: 71a81...578
Gjest brutal_mann Skrevet 15. august 2014 #5 Skrevet 15. august 2014 Har vert der på et vis. Det er en form for selvhat.
absinthia Skrevet 15. august 2014 #6 Skrevet 15. august 2014 (endret) Jeg har aldri vært slik, men jeg har "terget " folk som er slik med å være i ekstra godt humør og ikke la meg påvirke til å bli i dårlig humør av disse barnslighetene. Endret 15. august 2014 av absinthia
allthatjazz Skrevet 15. august 2014 #7 Skrevet 15. august 2014 Ei venninne av meg gjør sånt i perioder. Hun har diagnosen Borderline, så hun er unnskyldt. Selv fikk jeg litt kick av den slags hvis jeg erta på meg autoritetsfigurer(altså lærere hovedsakelig) i midten av tenårene samtidig som jeg holdt snittet mitt i toppskiktet. Ga en syk maktfølelse. Tror det kom av den herlige kombinasjonen som de fleste er borti - hormoner og et fucka selvbilde som gjør alt for å føle at man er verdt noe. Ville jobba med det der hvis jeg var deg altså. Du får kick av å hoppe i fallskjerm og, det å forsure andres liv er ikke hva jeg vil kalle direkte sunt:)
Gjest Raptuza Skrevet 16. august 2014 #8 Skrevet 16. august 2014 Det er slemt å ødelegge for andres glede. Ville du selv likt at noen ville gjort det mot deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå