Gå til innhold

Tunfisk ala Subway oppskrift

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat oppdaget hvor godt det er med tunfisk. Prøvde første gang på subway og syns den var veldig god. Heter det tunfisk salat? Altså det er tunfisk blandet med noe annet så det ikke blir så tørt. Noen som vet oppskrift på den type "blanding"? Herregud dette ble litt klumsete forklart, men håper noen skjønner hva jeg mener :)

Anonymous poster hash: 6041b...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg jobbet på Subway var det 50% majones og 50% tunfisk!

Oi, nå vet jeg ikke om jeg er så interessert likevel hahah!

Er det lenge siden du jobbet der? Ganske enkelt og greit om det ikke er værre en majones og tunfisk da. Men ja trodde kanskje det var litt flere ingredienser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan blandes mye forskjellig oppi tunfisksalat. Jeg har ikke bare majones i min, men også litt rømme, sennep og tynne strimler av stangselleri, paprika, rå løk, mais, salt og pepper, alt etter hvordan jeg vil ha den. Let etter oppskrifter på nettet. Det finnes mange forskjellige gode der ute. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan blandes mye forskjellig oppi tunfisksalat. Jeg har ikke bare majones i min, men også litt rømme, sennep og tynne strimler av stangselleri, paprika, rå løk, mais, salt og pepper, alt etter hvordan jeg vil ha den. Let etter oppskrifter på nettet. Det finnes mange forskjellige gode der ute. :)

Den der høres god ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det lenge siden du jobbet der? Ganske enkelt og greit om det ikke er værre en majones og tunfisk da. Men ja trodde kanskje det var litt flere ingredienser.

Løk :) Jeg bruker tunfisk,majones,løk og pepper

Anonymous poster hash: 6ed5f...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jobbet der senest for et par uker siden, men har levert oppsigelse nå!

Du blander 1,2 kilo tunfisk med 1,2 kilo Mills majones. Ikke noe salt eller pepper eller noe mer.. Ganske heftig, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blander 1,2 kilo tunfisk med 1,2 kilo Mills majones. Ikke noe salt eller pepper eller noe mer.. Ganske heftig, ja!

Ja, nå skal jeg hvertfall begrense inntaket av den tunfisk suben :P Men jeg kan jo alltids prøve hjemme med litt mindre majones og et par ekstra ingredienser som løk f.eks.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh gud, subway var verdens værste arbeidsplass for et par år siden. Holdt ut kun et par uker før jeg slutta. Er det fortsatt ille der?

Hvis du liker maten litt spicey så pleier jeg å ta tunfisk, tabascosaus og jalapenos i min sandwich. Veldig godt og ikke noe særlig usunt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blander ikke tunfisken med noe som helst. Bare dropper å klemme ut for mye av oljen i boksen.

Løk og tomat is skiver, tunfisk og masse ny kvernet pepper. Ta på majones eller hva du nå liker etter ønske.

Anonymous poster hash: 41845...50c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...