AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #1 Skrevet 15. august 2014 Hvordan bør man være på date? Bør man bare være seg selv? Eller bør man prøve å overgå seg selv, og være en superhyggelig gentleman? Jeg syns dette er vanskelig. Jeg syns det er enklest å være meg selv. Men samtidig vil jeg gjøre ett godt førsteinntrykk.....Anonymous poster hash: 0789d...10e
Viljaa Skrevet 15. august 2014 #2 Skrevet 15. august 2014 Nå svarer jeg jo bare for min egen del, men jeg setter pris på at daten er seg selv og ikke for høytidelig. Litt greit å spille på de sympatiske og bra sidene ved seg selv (ikke fise høyt med vilje eller legge ut om hvor mye man hater jobben sin), men uten at det blir falskt.
Gjest Leo Nardo Skrevet 15. august 2014 #3 Skrevet 15. august 2014 Jævlig kul. Morsom. Alvorlig. Sjarmerende. Sexy. Attraktiv. Øverste hylle. Guds gave til kvinnen. Alle superlativer du kan tenke deg. Om du virkelig vil gjøre et godt inntrykk, så tenker du ikke i baner hvor du prøver å imponere henne eller å bevisst gjøre et godt inntrykk, men er avslappet, komfortabel med deg selv og nysgjerrig på henne. Hvem er dette mennesket fremfor deg? Passer hun inn i livet ditt? Er hun bra nok? Ellers kommer man langt med grunnleggende sosiale antenner. Noen tema eller typer informasjon kan spares til man blir litt bedre kjent. Det betyr ikke at man ikke er seg selv, bare det at man er smart.
Gjest Herr Heftig Skrevet 15. august 2014 #4 Skrevet 15. august 2014 Aldri vært på date, så kommer sikkert til å prøve alt for hardt eller alt for lite, og så kommer stemningen til å bli supeklein.
Gjest nobilian Skrevet 15. august 2014 #5 Skrevet 15. august 2014 (endret) Hvis du er rolig, vil roen smitte over på jenta (om hun er urolig fra før), få henne til å prate, lytt - kommenter positivt. Vær oppriktig interessert. Still spørsmål som gjør at hun må tenke litt (eller hvor hun får greie ut om ønsker el. drømmer), type; "du snakker en del om studiet ditt, virker som du brenner for det, hvorfor valgte du akkurat det? noe spesielt som spilte inn? Ikke legg ut om deg selv i det vide og brede, uansett om du "er deg selv" når du gjør det. Lettvint humor, gjerne om dating eller noe annet ufarlig vil ofte funke, ikke kjør på med regelrette vitser. Tør å le av deg selv. Komplimenter latteren hennes (med mindre du dater Janice). Om du liker den, selvsagt. Finner dere tonen, går det meste av seg selv, ikke forsøk å tvinge frem noe som ikke er der. Vær ærlig, ikke gi falske forhåpninger, og ikke press henne til å avtale ny date umiddelbart. Ha i bakhuet at det finnes andre, hvis du gutser som om dette er siste sjanse, blir det fort for intenst. Prøv å slappe av. Really. Hvis alt annet feiler, foreslå at dere fortsetter daten et sted de serverer alkohol. Evt løp hjem i tårer, slett alle date-apper og sett på "PS.I love you." Endret 15. august 2014 av nobilian 2
Gjest brutal_mann Skrevet 15. august 2014 #6 Skrevet 15. august 2014 Jeg er fantastisk på date, angivelig. Ikke mine ord, men gjentatte tilbakemeldinger. Noe som er rart da jeg alltid føler meg sær og kjedelig. Mitt tips er å være seg selv. 1
Gjest Nordavind Skrevet 15. august 2014 #7 Skrevet 15. august 2014 (endret) -- Endret 23. april 2015 av Nordavind
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #8 Skrevet 15. august 2014 Hvis jeg er tiltrukket av han, blir jeg veldig ekstra "feminin". Gjør typiske ting som å fikle i håret, sitte med bena i kors etc. Flørter med blikket… men kan også bli veldig nervøs og usikker. Anonymous poster hash: f8626...304
Gjesten Skrevet 15. august 2014 #9 Skrevet 15. august 2014 Jeg prøver å være meg selv mest mulig, så får han bestemme seg om han liker det eller ikke.
Gjest Lille-pus Skrevet 16. august 2014 #11 Skrevet 16. august 2014 Det fungerer alltid aller best å være seg selv. Om du merker at den du møter er litt nervøs så vær rolig tilbake, - det smitter og vedkommende vil bli rolig etter litt tid. Smil når det er naturlig, husk øyekontakt, og vær høflig. By på deg selv mentalt.
Gjest nobilian Skrevet 16. august 2014 #12 Skrevet 16. august 2014 Det fungerer alltid aller best å være seg selv. Om du merker at den du møter er litt nervøs så vær rolig tilbake, - det smitter og vedkommende vil bli rolig etter litt tid. Smil når det er naturlig, husk øyekontakt, og vær høflig. By på deg selv mentalt. Hva om du er ei ræv? Eller drit kjedelig? Da funker det jo best å være noen andre? En stakket stund, om ikke annet?
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #13 Skrevet 16. august 2014 Kom akkurat fra date nå. Har ikke datet på årevis. Men sånn untatt at jeg skravlet for mye, så gikk det bra Neida. Var nok ikke så ille. Men ja jeg skravler fort og mye, men jeg spør også han om mye. Gir han ordet og tilbyr til at han også skal snakke. Og så kommer man med noen fjasete kommentarer så man kan le litt. Men jeg prøver ikke å skryte på meg noe jeg ikke er. Anonymous poster hash: 518ba...e35
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #14 Skrevet 16. august 2014 Hehe:) Morsomt å se andres kommentarer Jeg prøver alltid å ha innstillingen at "nå skal jeg bli kjent med ett nytt menneske" og kobler helt ut at jeg er på date. Og heldigvis har jeg den egenskapen at når jeg blir nervøs, så begynner jeg å snakke veeeeeldig saaaakte, og med mørkere røst Men de fleste jenter jeg har vært på date med har vært tydelige nervøse, og de snakker i ett kjør Anonymous poster hash: 0789d...10e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå