AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #1 Skrevet 15. august 2014 Vet ikke om jeg publiserer denne på riktig sted, hvis ikke så flytt den gjerne Jeg lurer på hvordan man finner en person på Instagram når man ikke vet brukernavnet, kun fullt vanlig navn? Har ikke mulighet å spørre vedkommende, da jeg ikke har kontaktinformasjon, men jeg vil gjerne sjekke om vedkommende har profil hos Instagram. Hvordan kan jeg gjøre dette?? Setter pris på seriøse svar Anonymous poster hash: 09323...7ed
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #2 Skrevet 15. august 2014 Er du venn med denne personen på FB, så kan du søke han opp via instillinger. Anonymous poster hash: c2d5d...228
Gjest _LilleMy Skrevet 15. august 2014 #3 Skrevet 15. august 2014 Man kan velge om man oppgir fullt navn, fornavn eller et kallenavn i profilinfoen. Har personen oppgitt fullt navn kan du finne vedkommende ved å søke på det.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #4 Skrevet 15. august 2014 Man kan velge om man oppgir fullt navn, fornavn eller et kallenavn i profilinfoen. Har personen oppgitt fullt navn kan du finne vedkommende ved å søke på det. Søkte nettopp på fullt navn, men det kom ikke opp noe. Er det en annen måte å finne vedkommendes profil på? Jeg er ikke venner med vedkommende på facebook, ellers vet jeg at jeg kan søke opp der Anonymous poster hash: 09323...7ed
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #5 Skrevet 15. august 2014 Om du evnt vet om noen han/hun følger, kan du jo sjekke gjennom følgerene til denne personen:-D Anonymous poster hash: 2f852...758
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #6 Skrevet 15. august 2014 Om du evnt vet om noen han/hun følger, kan du jo sjekke gjennom følgerene til denne personen:-D Anonymous poster hash: 2f852...758 Hmm, tror ikke jeg vet om noen.. Er en gammel flamme fra noen år tilbake, fra et annet land Vet vi har et par felles venner på fb, men vil ikke spørre de om de vet om han har instagram profil ift at jeg nå er gift med barn osv.. Er nare litt nysgjerrig TsAnonymous poster hash: 09323...7ed
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #7 Skrevet 15. august 2014 Hmm, tror ikke jeg vet om noen.. Er en gammel flamme fra noen år tilbake, fra et annet land Vet vi har et par felles venner på fb, men vil ikke spørre de om de vet om han har instagram profil ift at jeg nå er gift med barn osv.. Er nare litt nysgjerrig TsAnonymous poster hash: 09323...7ed Om du finner noen av de felles vennene deres på Insta, skader det ikke å sjekke gjennom følgerene deres da:-) kanskje du finner han;-) Anonymous poster hash: 2f852...758
fruBeist Skrevet 15. august 2014 #8 Skrevet 15. august 2014 Er du venn med denne personen på FB, så kan du søke han opp via instillinger.Anonymous poster hash: c2d5d...228 Nja, da må han vel ha kobla instagram opp mot facebook.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #9 Skrevet 15. august 2014 Kan ikke finne han dessverre Fant broren da, men ingen av hans følgere eller som han følger er den jeg leter etter.Anonymous poster hash: 09323...7ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå