AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #1 Skrevet 15. august 2014 Har akkurat flyttet mitt abonnement fra Telenor til Chess. Men arket med PIN og PUK har forsvunnet fra jordens overflate, og det før jeg rakk å memorisere PIN-koden!! Nå er mobilen avslått, jeg gjorde to forsøk (trodde jeg husket...), og kommer ikke lenger... Hva gjør jeg? Sendte en e-post til kundeservice, men får til svar at jeg får svar innen tre virkedager... Krise! Anonymous poster hash: 5b0dd...907
Gjest incognita Skrevet 15. august 2014 #2 Skrevet 15. august 2014 Kan godt ringe kundeservice for deg hvis du gir meg all info på PM.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #3 Skrevet 15. august 2014 Har du prøvd om de har chat? På Tele2 har de dette liggende på min side.Anonymous poster hash: 5479f...70c
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #4 Skrevet 15. august 2014 Har akkurat flyttet mitt abonnement fra Telenor til Chess. Men arket med PIN og PUK har forsvunnet fra jordens overflate, og det før jeg rakk å memorisere PIN-koden!! Nå er mobilen avslått, jeg gjorde to forsøk (trodde jeg husket...), og kommer ikke lenger... Hva gjør jeg? Sendte en e-post til kundeservice, men får til svar at jeg får svar innen tre virkedager... Krise! Anonymous poster hash: 5b0dd...907 Lån tlf av en nabo el.l. og ring kundeservice og få pinkoden Anonymous poster hash: 565f4...21f
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #5 Skrevet 15. august 2014 Har du prøvd om de har chat? På Tele2 har de dette liggende på min side.Anonymous poster hash: 5479f...70c Ingen chat, etter hva jeg kan se... Lån tlf av en nabo el.l. og ring kundeservice og få pinkoden Anonymous poster hash: 565f4...21f Ungene har telefon, men kontantkort. Blir vel tømt på tre minutter, om jeg ringer kundeservice... Men må man, så må man. Pokkers idiot jeg er altså... Anonymous poster hash: db87a...37c
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #6 Skrevet 15. august 2014 Kundeservice stengte klokka 18.00. Strålende. Anonymous poster hash: db87a...37c
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #7 Skrevet 15. august 2014 Kundeservice stengte klokka 18.00. Strålende. Anonymous poster hash: db87a...37c Har de åpent i morgen? Anonymous poster hash: 565f4...21f
Gjest _LilleMy Skrevet 15. august 2014 #8 Skrevet 15. august 2014 Vet at man kan logge inn på nettsidene til Telenor og NetCom og finne alt av koder man trenger der, så kanskje Chess har noe lignende? Mulig at du trenger en kode på sms for å logge inn, dessverre, men verdt å prøve!
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #9 Skrevet 15. august 2014 Har de åpent i morgen? Anonymous poster hash: 565f4...21f Ja, de åpner 09... Så jeg overlever jo, men har stort behov for å bruke telefonen i kveld. Grr... Vet at man kan logge inn på nettsidene til Telenor og NetCom og finne alt av koder man trenger der, så kanskje Chess har noe lignende? Mulig at du trenger en kode på sms for å logge inn, dessverre, men verdt å prøve! Takk for tips... Jeg prøver. Det var en opsjon å få kode tilsendt på e-post i stedet for på sms. Men om jeg kommer dit jeg vil, gjenstår å se... Anonymous poster hash: db87a...37c
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #10 Skrevet 15. august 2014 Neida. Min e-postadresse er ikke registrert hos dem. For å registrere den, må jeg gå inn på "Min side". For å gå inn på "Min side" må jeg ha et passord. Som jeg må få på sms. Anonymous poster hash: db87a...37c
Klatt Skrevet 16. august 2014 #11 Skrevet 16. august 2014 Dette er minuset ved å benytte seg av operatører som kun kan nås gjennom nettet. Tør jeg spørre hva som var grunnen til at du byttet fra Telenor til Chess? Telenor er stort sett dominerende på dekningskvalitet, samt har de stort sett like gode priser som de fleste operatørene (hvis man benytter seg av Djuice-abonnementene). Nå kan det jo selvfølgelig være Netcom (Chess) har bedre dekning hvor du bor enn hva Telenor har, men utover det ser jeg absolutt ingen grunn til å være Chess/Onecall/Talkmore-kunde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå