AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #1 Skrevet 15. august 2014 Som har erfaring innen det? Dele positive og negative erfaringer? Anonymous poster hash: 6ed22...ad2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #2 Skrevet 15. august 2014 Erfaring som deltaker? Som veileder? Som leser av fagbakgrunnen? som hva? Anonymous poster hash: 0c41b...98b
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #3 Skrevet 15. august 2014 Som Pøbel Anonymous poster hash: 6ed22...ad2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Jeg har hørt det er veldig bra, det gir deg en mulighet til å gjøre noe med livet ditt og komme deg videre. Meld deg på, gjør som de sier og stå i endringsprosessen. Mange får jobb etter prosjektet Anonymous poster hash: 0c41b...98b
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #5 Skrevet 16. august 2014 Jeg er nært familiemedlem av en "pøbel". Jeg synes at prosjektet fungerte kjempebra for denne personen! Det spørs kanskje hvor du kommer fra i utgangspunktet, men her opplevdes det som litt tøft i starten. Det er en omfattende prosess, men samtidig så var den overkommelig fordi alle der visste om situasjonen hun var i og dermed mye kompetanse om hvordan de kunne hjelpe. Mitt familiemedlem var veldig motivert til å komme seg ut i samfunnet, men det er vanskelig når du på en måte har sklidd ut. Jeg tror det var veldig godt å ha noen som veileder og hjelper deg. Det hadde nok ikke gått så bra uten pøbelprosjektet. Anonymous poster hash: 495d3...42b
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #6 Skrevet 16. august 2014 Jeg er nært familiemedlem av en "pøbel". Jeg synes at prosjektet fungerte kjempebra for denne personen! Det spørs kanskje hvor du kommer fra i utgangspunktet, men her opplevdes det som litt tøft i starten. Det er en omfattende prosess, men samtidig så var den overkommelig fordi alle der visste om situasjonen hun var i og dermed mye kompetanse om hvordan de kunne hjelpe. Mitt familiemedlem var veldig motivert til å komme seg ut i samfunnet, men det er vanskelig når du på en måte har sklidd ut. Jeg tror det var veldig godt å ha noen som veileder og hjelper deg. Det hadde nok ikke gått så bra uten pøbelprosjektet. Anonymous poster hash: 495d3...42b Hvor gammel var h*n? Og kom personen seg ut i jobb? Tok det tid før dem fant noe plass? Og ble han ansatt der senere? Godt å høre Anonymous poster hash: 6ed22...ad2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #7 Skrevet 28. september 2021 Heldigvis ikke Dårlig tiltak som ikke fører til noe positivt. Anonymkode: 72c9d...fc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå