Gå til innhold

Pøbelprosjektet .. Noen her? Som har erfaring innen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som har erfaring innen det? Dele positive og negative erfaringer?

Anonymous poster hash: 6ed22...ad2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Erfaring som deltaker? Som veileder? Som leser av fagbakgrunnen? som hva?

Anonymous poster hash: 0c41b...98b
Skrevet

Som Pøbel ;)

Skrevet

Jeg har hørt det er veldig bra, det gir deg en mulighet til å gjøre noe med livet ditt og komme deg videre. Meld deg på, gjør som de sier og stå i endringsprosessen. Mange får jobb etter prosjektet :)

Anonymous poster hash: 0c41b...98b
Skrevet

Jeg er nært familiemedlem av en "pøbel".

Jeg synes at prosjektet fungerte kjempebra for denne personen! Det spørs kanskje hvor du kommer fra i utgangspunktet, men her opplevdes det som litt tøft i starten. Det er en omfattende prosess, men samtidig så var den overkommelig fordi alle der visste om situasjonen hun var i og dermed mye kompetanse om hvordan de kunne hjelpe.

Mitt familiemedlem var veldig motivert til å komme seg ut i samfunnet, men det er vanskelig når du på en måte har sklidd ut. Jeg tror det var veldig godt å ha noen som veileder og hjelper deg. Det hadde nok ikke gått så bra uten pøbelprosjektet. :)

Anonymous poster hash: 495d3...42b
Skrevet

Jeg er nært familiemedlem av en "pøbel".

Jeg synes at prosjektet fungerte kjempebra for denne personen! Det spørs kanskje hvor du kommer fra i utgangspunktet, men her opplevdes det som litt tøft i starten. Det er en omfattende prosess, men samtidig så var den overkommelig fordi alle der visste om situasjonen hun var i og dermed mye kompetanse om hvordan de kunne hjelpe.

Mitt familiemedlem var veldig motivert til å komme seg ut i samfunnet, men det er vanskelig når du på en måte har sklidd ut. Jeg tror det var veldig godt å ha noen som veileder og hjelper deg. Det hadde nok ikke gått så bra uten pøbelprosjektet. :)

Anonymous poster hash: 495d3...42b

Hvor gammel var h*n? Og kom personen seg ut i jobb? Tok det tid før dem fant noe plass? Og ble han ansatt der senere? Godt å høre :)

• 7 år senere...
Skrevet

Heldigvis ikke :)

Dårlig tiltak som ikke fører til noe positivt. 

Anonymkode: 72c9d...fc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...