Gå til innhold

Bikini eller badedrakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker du bikini eller badedrakt?
Har inntrykk av at bikini er mest "vanlig", og at det er mødre godt oppi åra som helst bruker badedrakt?

Jeg er selv 25, litt misfornøyd med kroppen etter fødsel og gikk i år til innkjøp av en helt enkel svart badedrakt, men vet ikke om jeg føler meg helt komfortabel med det heller..

Synes dere det er rart når dere ser noen med badedrakt..?

Anonymous poster hash: 20948...a8b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Badedrakt i svømmehallen er jo helt vanlig, på stranda er det derimot sjeldent å se her ihvertfall.

Det viktigste er jo at du finner noe du føler deg komfortabel og fin i. Jeg har slitt litt med det selv da jeg brukte noen år på å finne en bikini jeg syns satt bra etter siste fødsel.

• Liker 1
Skrevet

Jeg følte meg vel når jeg tok med barnet til Sommarland, da var det deilig å kunne gå i badedrakt, men jeg hadde nok ikke følt meg like vel på en strand. Rart med det, egentlig.. Litt dobbeltmoral.

- TS

Anonymous poster hash: 20948...a8b
Gjest Artistina
Skrevet

Jatakk begge deler.

Bikini når jeg soler meg og badedrakt når jeg bader i basseng eller går til sjøen bare for å bade.

Gjest Enhjørning
Skrevet

Foretrekker helt klart bikini uansett jeg da, men tenker ikke over de som går med badedrakt :) Viktigste er at du føler deg komfortabel.

Skrevet

Badedrakt ved svømming bikini ved soling.

Anonymous poster hash: e9dbb...aa6

Gjest _LilleMy
Skrevet

Bruker bikini. Er jeg i svømmehall bruker jeg badedrakt, men der er jeg veldig sjeldent.

Skrevet

Tenker aldri noe over hva folk rundt meg på stranda har på seg. Gå i det du føler deg vel i :)

Skrevet

Badedrakt i svømmehallen, bikini på stranda.

Anonymous poster hash: 89ea3...dd6
Skrevet

Badedrakt uansett for min del. Synes det er finest! Dessuten blir jeg ikke brun, så jeg har ikke noe skille å bekymre meg over.

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg bruker badedrakt, hovedsakelig av de samme årsakene som deg trådstarter.

Jeg er ikke så veldig mye eldre enn deg. :)

Ikke tenk så mye på hva andre bruker. Finn ut hva du er komfortabel i.

Det finnes både tynne, feite, lubne, solbrune og bleike mennesker på stranda/ved bassenget. Opp med hodet, så går det nok bra. :hug:

Skrevet

Bruker bikini, men jeg synes badedrakt er kjempefint! Har lyst til å bruke det selv, men tenker det kan bli litt varmt på stranda.

Skrevet

Jeg er mor godt oppi åra og bruker kun bikini :) Jeg har også nådd den alderen hvor jeg har innsett at strandliv ikke er noe bikinicontest. Gå i det du trives best i og forsøk tenke at badestrand er for sol, lek og bading og ikke noe show-off hvor folk sitter og leter etter evnt "feil" på hverandres kropper.

Anonymous poster hash: 58016...283
Skrevet

Jeg bruker en badedrakt med skjørt.

Anonymous poster hash: 76497...0b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...