AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #1 Skrevet 15. august 2014 Ønsker å bli kvitt mye av innholdet i klesskapet og lurer i den anledning på om noen vet om/ har erfaring med bruktmarkeder i Oslo der en kan selge brukte klær? Jeg har kun hørt om birkelundenmarkedet og vestkanttorvet, men har ingen erfaring eller videre kjennskap til hva slags markeder de egentlig er. Mange av plaggene er fra litt dyre merker og tenker dermed å selge for alt mellom 50-500kr. Tror dere det er mulig å få solgt noe slik på et bruktmarked eller er flertallet av kundene der nettopp for å unngå å måtte betale 500 kroner for klær? Håper noen kan være til hjelp :-) Anonymous poster hash: 579cf...6a6
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #2 Skrevet 15. august 2014 *bump* Anonymous poster hash: 579cf...6a6
Mischa Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Vet ikke om noen bedre alternativer enn Vestkanttorvet. Kjenner en venninne som har solgt der og det gikk veldig bra, men tror ikke hun hadde så mange dyre klær. Likevel ser jeg ikke bort fra at noen er villige til å betale 500 kr for noe, selv om det er salg fra en bod. Folk liker alltid å gjøre et kupp Ellers fungerer det veldig bra å selge på Finn og Bloppis Jeg har solgt unna nesten alt jeg har lagt ut!
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 Takk for svar! Hvor mye betaler du for å legge ut annonse på bloppis? TS Anonymous poster hash: 579cf...6a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå