Gå til innhold

MANOLO BLAHNIK

Mistyen

Anbefalte innlegg

Noen som vet om de har disse skoene i Norge???

Har sett et par på nett som er lekre, men jeg tør ikke kjøpe før jeg har prøvd, da jeg vipper litt i str.

Takknemlig for tips om butikker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg mener jeg har sett dem hos Grensen skotøimagasin i Oslo, men det er mulig at jeg blander med et annet merke.

Tror også jeg har lest her inne at Traps i Bogstadveien har dem, men nå er jeg ikke sikker på om butikken finnes lenger en gang.

Dette var med andre ord ikke mye til hjelp, men du kan kanskje ringe butikkene å høre om de har dem.

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som gjest her sa, jeg vil tippe de har de hos Traps.

Hvis som sagt Traps finnes lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg mener jeg har sett dem hos Grensen skotøimagasin i Oslo, men det er mulig at jeg blander med et annet merke.

Da blander du med et annet merke ja - de finnes definitivt ikke hos Grændsens Skotøimagazin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dette svarer vel ikke på ditt spørsmål, men tror ikke M.B er å finne på Traps, derimot fører de Jimmy Choo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.....Ser ut til at jeg "må" vente til lottomillionene renner inn her, slik at jeg kan reise å kjøpe mine Manolo-sko i NY :ler:

Traps skal derimot sjekkes ut. Takk for tipset!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.....Ser ut til at jeg "må" vente til lottomillionene renner inn her, slik at jeg kan reise å kjøpe mine Manolo-sko i NY :ler:

Traps skal derimot sjekkes ut. Takk for tipset!!

Traps har så sinnsykt mye fint.

Sko, klær, ALT!

Men den butikken er aaaltfor dyr for meg :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten noen som kan forklare en landsens jente hvor denne Traps -butikken ligger i Bogstadveien???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du gi meg nettadressen hvor du har sett Blahniks?

Det er jo ikke meg du spør, men http://www.neimanmarcus.com/ har MB.

(Og det var andre gangen i dag at jeg har henvist til den siden. Den er som lim, når jeg roter meg inn dit, er jeg stuck!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Er det forresten noen som kan forklare en landsens jente hvor denne Traps -butikken ligger i Bogstadveien???

Adressen er Bogstadveien 12. Det er på venstre side når du går oppover (mot Majorstuen), rett etter lyskrysset ved Holtegata. Dersom du vet hvor Magasinet en gang lå, så ligger Traps midt i mot.

Ikke verdens beste forklaring, men det er ganske langt fra Majorstukrysset. Butikken har ikke stor fasade mot gaten, så du bør se deg litt godt om.

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Traps ligger ikke der lenger - til info...

I følge gulesider.no ligger den i Bogstadveien 12 ja.....Eller vet du noe annet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Det er jo ikke meg du spør, men http://www.neimanmarcus.com/ har MB.

(Og det var andre gangen i dag at jeg har henvist til den siden. Den er som lim, når jeg roter meg inn dit, er jeg stuck!)

Ble rimelig stuck der jeg og :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

I følge gulesider.no ligger den i Bogstadveien 12 ja.....Eller vet du noe annet??

Jeg kjørte forbi der på søndag - da var det ingen traps der, men butikk med barneklær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg kjørte forbi der på søndag - da var det ingen traps der, men butikk med barneklær...

Traps har flyttet litt lenger opp i gaten - tvers over Peak Performance. (I de gamle lokalene er det nå en butikk med barneklær - det stemmer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man Traps hadde jo ikke sko :(

Fant den rette butikken, tror jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...