AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #1 Skrevet 15. august 2014 Hei, jeg er en jente på 16 år. Jeg trenger å gå ned i vekt. Helst 5-8 kg innen jul hvis det lar seg gjøre. Jeg er ikke overvektig, men har et par kilo ekstra på kroppen. Noen som har tips og råd til hvordan jeg kan overholde en sunn livsstil og hva en sunn livsstil kan innebære? Råd taes i mot med åpne armer. Anonymous poster hash: 629fc...d9f
Gjest Blomst83 Skrevet 15. august 2014 #2 Skrevet 15. august 2014 Hei, jeg er en jente på 16 år. Jeg trenger å gå ned i vekt. Helst 5-8 kg innen jul hvis det lar seg gjøre. Jeg er ikke overvektig, men har et par kilo ekstra på kroppen. Noen som har tips og råd til hvordan jeg kan overholde en sunn livsstil og hva en sunn livsstil kan innebære? Råd taes i mot med åpne armer. Anonymous poster hash: 629fc...d9f Du sier 5-8 kilo,men litt lengere ned i teksten sier du et par(altså 2 kilo) Hvor høy er du ,og hva veier du nå?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #3 Skrevet 15. august 2014 Du sier 5-8 kilo,men litt lengere ned i teksten sier du et par(altså 2 kilo) Hvor høy er du ,og hva veier du nå? Tror ikke ts mente et par som i 2 kg? :Anonymous poster hash: 17e9c...b11
Gjest Blomst83 Skrevet 15. august 2014 #4 Skrevet 15. august 2014 Tror ikke ts mente et par som i 2 kg? :Anonymous poster hash: 17e9c...b11 Det var derfor jeg spurte.Jeg bruker aldri begrepet et par hvis jeg mener mer enn to,men jeg kunne kanskje ha strekt meg til 3,men det er en stor forskjell på et par og 8.
Thalassos Skrevet 15. august 2014 #5 Skrevet 15. august 2014 Er du ikker på at du faktisk trenger å ta av noe? Kroppen kan være rimelig rar i den perioden, husker ihvertfall jeg slet veldig med selvbildet, men så på bilder av meg selv ista og tenkte "så tynn jeg var!". Men, hold usunn mat til lørdager, bruk små tallerkner når du spiser, spis sakte og slutt når du er mett, spis proteiner (egg, tunfisk, kylling etc). Ikke fokuser så mye på å slanke deg, det kommer tidsnok.. Nyt livet!
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #7 Skrevet 15. august 2014 Hei, jeg er en jente på 16 år. Jeg trenger å gå ned i vekt. Helst 5-8 kg innen jul hvis det lar seg gjøre. Jeg er ikke overvektig, men har et par kilo ekstra på kroppen. Noen som har tips og råd til hvordan jeg kan overholde en sunn livsstil og hva en sunn livsstil kan innebære? Råd taes i mot med åpne armer. Anonymous poster hash: 629fc...d9f Vann som tørstedrikk. Ligg unna brus, is, kjeks, sjokolade, snop, chips osv om du har dette i ditt daglige "kosthold". Ellers sunn mat. Fisk/kjøtt/korn/grønnsaker og bær. Og godt sunt fett. Anonymous poster hash: cf874...a57
Gjest Skrevet 15. august 2014 #8 Skrevet 15. august 2014 (endret) Synes du bør fokusere på bedre helse istedet for å bli tynnere, så kutt ut søtsaker og vær i fysisk aktivitet. For eksempel, akkurat nå er det perfekt joggevær! Tredemølle er ok pluss, men jogging i terreng, det er deilig det. Endret 15. august 2014 av Sofiesnurr 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #9 Skrevet 16. august 2014 Det var derfor jeg spurte.Jeg bruker aldri begrepet et par hvis jeg mener mer enn to,men jeg kunne kanskje ha strekt meg til 3,men det er en stor forskjell på et par og 8. Kanskje hun ikke er klar over hvordan begrepet brukes, eller brukte det generelt Anonymous poster hash: 17e9c...b11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå