Cessa74 Skrevet 15. august 2014 #1 Skrevet 15. august 2014 (endret) Før trodde jeg det å handle klær på fretex var noe bare de med veldig dårlig råd og noen få miljøbevisste hippier gjorde. (Jada, skammer meg over det tankesettet). Men har i det siste vært innom fretex flere ganger da en vennine dro meg med for et års tid tilbake - og jeg må si jeg er virkelig positivt overrasket! Har faktisk funnet flere kule plagg - jakker og strikkegensere, flanellskjorter med mere som er superbillig OG utrolig kule/fine. Har endret helt mening, og ikke minst er det jo hyggelig at man samtidig støtter en organsisasjon som gjør mye bra for samfunnets mindre heldigstilte. Selvsagt er det mye stygt tøy der også, men om man leter litt kan man virkelig gjøre et par bra kupp! Så lurer egentlig på om flere har samme oppfatning som meg? Og hvilken fretex butikk er DIN favoritt? (Må jo si det er stor forskjell på de forskjellige butikkene). Min favoritt er den på Grunerløkka og den på Alnabru og den på Jessheim. (Men gobitene forsvinner fort fra butikken på løkka har jeg erfart..) Endret 15. august 2014 av Cessa74
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #2 Skrevet 15. august 2014 Har kjøpt en del på Fretex i Sørlandsparken i Kristiansand. Jeg har også funnet noen fine bøker og leker til babyen min der.Anonymous poster hash: d77b1...fb5
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #3 Skrevet 15. august 2014 Klær kan jeg ikke handle brukt fordi jeg er ekstremt allergisk. Men jeg gir en del til fretex. Anonymous poster hash: cf726...65f
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #4 Skrevet 15. august 2014 Klær kan jeg ikke handle brukt fordi jeg er ekstremt allergisk. Men jeg gir en del til fretex.Anonymous poster hash: cf726...65f Allergisk mot hva, som er på/i rene klær? Kan det f.eks være allergener fra dyr m.m. i klærne selv om de er vasket, som du reagerer på? Anonymous poster hash: cb112...86f
Chloe- Skrevet 15. august 2014 #5 Skrevet 15. august 2014 Jeg handler heller i andre bruktbutikker, grunnet Frelsesarmeens syn på homofili. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå