AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #1 Skrevet 15. august 2014 Jeg er hverken moteekspert eller fashionista, men skjønner vikelig ikke hva som er greia med Moods of Norway. Synes de har utrolig kjedelige klær i billig kvalitet, og det er langt fra spennende. Ingen jeg kjenner av hverken venner, familie eller kollegaer handler der (så vidt jeg vet), og jeg handler aldri der selv. Føler at Moods of Norway blir hypet opp ganske mye. Ja, de to gutta er jo litt "kule" i sine fargerike dresser og traktorvaflene er morsomme, men please, er det noen som faktisk handler der? Bare lurer... Anonymous poster hash: 53459...fca 1
Silfen Skrevet 15. august 2014 #2 Skrevet 15. august 2014 Det som er, er vel at enkelte ting de har er veldig typete og ser rått ut på de som kler den type stil. Bortsett fra disse tingene, så hadde jeg aldri kunnet se hva som kommer derfra eller ikke. Regner med de er blitt opphypet grunnet disse typete klærne.
Chloe- Skrevet 15. august 2014 #4 Skrevet 15. august 2014 Venter bare på at de skal hoppe frem og si "Vi bare kødda!" 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #5 Skrevet 15. august 2014 Enig, ser virkelig IKKE greien.. er også lei av Cubus, Lindex Kapphl og Gina Tricot- merker godt at Norge er en liten landsby etter ett langt opphold i Paris;) Bestiller det meste på nett. Anonymous poster hash: e49b3...d58
Gjest Awzm me Skrevet 15. august 2014 #6 Skrevet 15. august 2014 Jeg har kjøpt et par ting på Moods of Norway, men det meste der ser litt tullete ut. Men har funnet et par ting jeg er veldig fornøyd med også 1
marion Skrevet 15. august 2014 #7 Skrevet 15. august 2014 Venter bare på at de skal hoppe frem og si "Vi bare kødda!" hehehehe.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #8 Skrevet 15. august 2014 Jeg kjøpte skinnhansker der i fjor høst. Innen jul var de fullstendig oppsprukket, og jeg kan ikke bruke dem mer. Anonymous poster hash: 75e7c...9e4
Gjest Emera Skrevet 15. august 2014 #9 Skrevet 15. august 2014 Jeg kjøpte skinnhansker der i fjor høst. Innen jul var de fullstendig oppsprukket, og jeg kan ikke bruke dem mer. Anonymous poster hash: 75e7c...9e4 Ja, det var altså meg som klarte å bli anonym der.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #10 Skrevet 15. august 2014 Jeg er hverken moteekspert eller fashionista, men skjønner vikelig ikke hva som er greia med Moods of Norway. Synes de har utrolig kjedelige klær i billig kvalitet, og det er langt fra spennende. Ingen jeg kjenner av hverken venner, familie eller kollegaer handler der (så vidt jeg vet), og jeg handler aldri der selv. Føler at Moods of Norway blir hypet opp ganske mye. Ja, de to gutta er jo litt "kule" i sine fargerike dresser og traktorvaflene er morsomme, men please, er det noen som faktisk handler der? Bare lurer... Anonymous poster hash: 53459...fca Jeg handler der. Kjøpte meg en skinnshorts og topp der senest - råfint Parfymen deres lukter godt. Ullundertøyet er bra og kult. Sambo har kjøpt/fått flere gensere derfra som er både fine og har god kvalitet. De har, som andre butikker, sine perler Anonymous poster hash: 22b7f...b84 1
FruRaeder Skrevet 15. august 2014 #11 Skrevet 15. august 2014 De har jo noen fine dresser da. Var på et julebord der sjefene var kledd i Moods frra topp til tå. Var slettes ikke verst, men skal være enig i at mye av det de har ville jeg ikke kledd meg i. Det samme gjelder hver eneste klesbutikk jeg kom over, dog.
Mischa Skrevet 16. august 2014 #12 Skrevet 16. august 2014 De har nok skjønt det selv at folk begynner å gå litt lei traktorer og rutete dresser i rosa. Det var gøy en stund, men man blir jo fort mettet. Nå henter de inn tidligere sjef for YSL og Burberry, og lover mer nedtonede kolleksjoner med mer internasjonalt preg. Jeg heier veldig på Moods of Norway, men er litt skuffet over at de har produsert klær i såpass dårlig kvalitet. Det var mye syntetisk drit! Ønsker de masse lykke til og håper det blir en knallsuksess med ny retning og nye folk
Chanchan Skrevet 16. august 2014 #13 Skrevet 16. august 2014 Jeg synes Moods of Norway er litt 14-åring. Eller 40-årskrise. Enten eller. Det "sprøe" og "råe" de har hatt ble bare krampe da jeg så det på stefaren min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå