Gå til innhold

Dårlig sexliv

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Løsning?

Hei.

Kjæresten min har forandret seg. I begynnelsen av forholdet var han annerledes på sex fronten. Da kunne jeg ta på han uten at det gjorde noe, han ble og som oftest tent av det. Vi hadde og mye oftere sex enn nå. Nå får jeg heller ikke lov å ta han på k*ken. I går kveld snakket vi om det. Han mente vi måtte finne på noe nytt og spennende i sexlivet vårt. Han trodde det var det som gjorde at han var daffet av.

Kan noen hjelpe meg? Hva kan vi finne på for å få liv i sexlivet vårt igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ung mor

ta en tur på kondomeriet,

ta en "sex-helg" bare dere to - og masse kos.

men de viktigste er jo om han er interessert?!?

han høres noe rar ut, spør du meg.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mannen-i-månen

han høres noe rar ut, spør du meg.. ?

Jeg syns ikke han høres det grann rar ut. Det er faktisk veldig vanlig at man mister lysten/tenningen på partneren etter en tid, og at onani gir en mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om du f.eks. lager en romantisk middag med levende lys, dempet musikk, ta på deg noe råsexy, og la han få deg til desert :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Men hva kan jeg gjøre da?

Selvfølgelig ta det opp med han, at forholdet snart kan være over på grunn av dette.

De tingene som foreslås her, har bare kortsiktig effekt, det må ligge en basis-lyst på deg hos han, hvis dere skal få et hyppigere sexliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Basis-lyst?

Hei gjest, jeg ble interessert i begrepet ditt "basis-lyst" som må ligge til grunn for at han skal tenne over tid.

Hva ligger i det? Eksempler på "basis-lyst" og hva det

er?

Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei gjest, jeg ble interessert i begrepet ditt "basis-lyst" som må ligge til grunn for at han skal tenne over tid.

Hva ligger i det? Eksempler på "basis-lyst" og hva det

er?

Takknemlig for svar!

Det kan ikke være vanskelig å skjønne: En tenning på en annen person, som ligger som basis i bunnen av et forhold, dvs det motsatte av den lyst som kun kan framkalles i helt spesielle settinger.

Fornøyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig ta det opp med han, at forholdet snart kan være over på grunn av dette.

De tingene som foreslås her, har bare kortsiktig effekt, det må ligge en basis-lyst på deg hos han, hvis dere skal få et hyppigere sexliv.

Jeg var visst "Gjest" i dette innlegget...det hender man glemmer den innloggingen, og skriver så blekket(?)spruter... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Lysten varierer. Det er ikke uvanlig med perioder med mindre sexlyst når man er i et fast forhold. Det tar seg gjerne opp igjen. Og blir kanskje enda sterkere og bedre. Årsakene kan ligge i personen selv. Kanskje han er sliten? Eller har bekymringer på jobb eller privat? Støtt hverandre og vær der for hverandre også i disse periodene. Det verste du kan gjøre er å være kostbar når han igjen er klar. Da blir det bare mange misforståelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...