Gå til innhold

Hva folk legger ut på Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes vennene mine er så utrolig kjedelige, og jeg tror ikke at de er noe særlig annerledes enn alle andre. De legger ut statuser som "god helg", "drar til Bodø i morgen" osv. Da er kjedelige bilder bedre enn kjedelig tekst. Dette får de massevis av "liker" på, og gjerne noen kommentarer også.

Nesten ingen som legger ut noe morsomt eller spennende, eller noe man kan diskutere. Jeg er ikke spesielt aktiv på Facebook selv og poster maks to ganger i mnd, men da prøver jeg i hvert fall å legge ut noe morsomt (nesten alltid tekst) eller noe som kan skape interesse.

Jeg tror maks 10 % av mine venner har kapasitet til å legge ut statuser som fenger litt. Det er ikke engang hver uke at noen poster noe som får meg til å trekke på smilebåndet eller gjør meg nysgjerrig/engasjert.

Anonymous poster hash: 6592c...c10
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Hinkelpinkel
Skrevet

Synes vennene mine er så utrolig kjedelige, og jeg tror ikke at de er noe særlig annerledes enn alle andre. De legger ut statuser som "god helg", "drar til Bodø i morgen" osv. Da er kjedelige bilder bedre enn kjedelig tekst. Dette får de massevis av "liker" på, og gjerne noen kommentarer også.

Nesten ingen som legger ut noe morsomt eller spennende, eller noe man kan diskutere. Jeg er ikke spesielt aktiv på Facebook selv og poster maks to ganger i mnd, men da prøver jeg i hvert fall å legge ut noe morsomt (nesten alltid tekst) eller noe som kan skape interesse.

Jeg tror maks 10 % av mine venner har kapasitet til å legge ut statuser som fenger litt. Det er ikke engang hver uke at noen poster noe som får meg til å trekke på smilebåndet eller gjør meg nysgjerrig/engasjert.

Men du må jo ikkje vere på facebook? Slett kontoen din og bruk tiden på ting du interesserer deg for :) Forstår heller ikkje kvifor du er venner med folk du finner kjedlige :P

Skrevet

Det er jo en tråd med overdeling på facebook på dataforumet. Jeg har så rolige og fine venner på facebook som aldri legger ut noe noen kan bli provosert over, stusse på eller lignende så jeg bruker den tråden for å få dekket mitt behov for merkelige venner som jeg ikke har ;)

Skrevet

Skulle heller hatt slike venner som jeg kan le litt av, bare de ikke poster bæsjebilder eller lignende. Mindre kjedelig.

Skrevet

Jeg har også merket at det er de mest trivielle statusene som får flest likes og kommentarer. Facebook er vel ikke et sted folk liker å bruke til seriøs diskusjon, tydeligvis. Litt synd at det er sånn, men jeg setter i hvert fall pris på de som gidder å tenke ut noe interessant å skrive. Og i den forbindelse, prøv å se bort fra brukeren som prøver å trolle ned denne tråden av en eller annen grunn.

Anonymous poster hash: b2f51...161

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for trollespekulasjoner, sure miner og svar til dette.

Irrlys, mod.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...