AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #1 Skrevet 15. august 2014 Hei! Hører på musikk på mobilen når jeg jogger i tillegg til oppdateringer fra Runkeeper. Bruker nå et par Koss PortaPro men synes det blir litt svett siden de sitter på øret. Kunne tenke meg noen inne i øret. Har prøvd med de vanlige øretelefonene til telefonen min men de detter bare ut. Noen som har anbefalinger til øretelefoner? Lyden er ikke superviktig, viktigere at de sitter godt. Mvh Bente Anonymous poster hash: 34081...149
Gjest _LilleMy Skrevet 15. august 2014 #2 Skrevet 15. august 2014 Bruker helt vanlige øreplugger som fulgte med mobilen. Har iPhone, og disse kan kjøpes utenom. De er ikke så bra, men de sitter godt i ørene og fungerer til mitt bruk.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #3 Skrevet 15. august 2014 Ikke smart å bruke øretelefoner (musikk på øret) når du jogger. Gjør deg mer sårbar ovenfor angripere + trafikken. Anonymous poster hash: 0fcbb...2e0 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #4 Skrevet 15. august 2014 Bruker helt vanlige øreplugger som fulgte med mobilen. Har iPhone, og disse kan kjøpes utenom. De er ikke så bra, men de sitter godt i ørene og fungerer til mitt bruk. De "faller" ut av ørene mine hele tiden, mens jeg jogger.Anonymous poster hash: 15fd9...6e7 1
Gjest Runforit Skrevet 15. august 2014 #5 Skrevet 15. august 2014 Bruker Iphone sine. De sitter godt inni øret
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #6 Skrevet 15. august 2014 Kjøp noen par rimelige 3 - 4$ med gode ratings fra DealExtreme. Jeg ville aldri giddet å kjøpe noen dyre for treningsbruk som vil bli behandlet stygt og badt i svette. Disse holder mer enn godt nok for meg. Har i løpet av flere år vært gjennom kanskje 3 par av denne. De leveres med flere gummiringer for å passe ditt øre. Ellers kan du jo velge en av denne typen til å hekte på ørene. (Du kan betale med PayPal og du får varene gratis tilsendt fra DealExtreme). Anonymous poster hash: 58e63...76a
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #7 Skrevet 15. august 2014 Vanlige øreplugger har vist seg å være det beste for min del.Anonymous poster hash: 0f25b...b5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå