AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #1 Skrevet 15. august 2014 Ingenting når du møter dem. Og så fort du snur ryggen til bruker de alt du har sagt event. gjort i mot deg. Hva synes du om det? Har noen barndoms"venner" som er slik, møter dem i enkelte sammenhenger og må forholde meg til dem, noe jeg gjør og oppfører meg normalt og er koselig. Men har hørt gjennom bekjente hvordan de egentlig er og snakker om meg. Synes det er ubehagelig. Tror de alltid vil være slik. Anonymous poster hash: 647c1...53d
Luckiness Skrevet 15. august 2014 #2 Skrevet 15. august 2014 Har dere noen konflikter i mellom dere siden det ikke virker som om dere er venner nå?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #3 Skrevet 15. august 2014 Har dere noen konflikter i mellom dere siden det ikke virker som om dere er venner nå? Nei, noen av dem har jeg aldri hatt konflikter med, men de har tatt ett par andre folk sin side som jeg har vært i såkalte "konflikter" med. Tydelig de ikke greier skille person og sak. Uansett er det kjipt å føle seg hatet. Anonymous poster hash: 647c1...53d
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #4 Skrevet 15. august 2014 Jeg hadde ikke orket å oppføre meg normalt og koselig mot dem. Hadde vært noenlunde høflig, men distansert. Evt. konfrontert dem, så i hvert fall jeg hadde sluppet å late som noe som helst... Sånne folk vil jeg bare ikke forholde meg til Anonymous poster hash: 7a26d...bed 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #5 Skrevet 15. august 2014 Ingenting når du møter dem. Og så fort du snur ryggen til bruker de alt du har sagt event. gjort i mot deg. Hva synes du om det? Har noen barndoms"venner" som er slik, møter dem i enkelte sammenhenger og må forholde meg til dem, noe jeg gjør og oppfører meg normalt og er koselig. Men har hørt gjennom bekjente hvordan de egentlig er og snakker om meg. Synes det er ubehagelig. Tror de alltid vil være slik.Anonymous poster hash: 647c1...53d Denne typen mennesker vil alltid finnes. Hold deg unna dem. Anonymous poster hash: 9a606...4d6 2
Luckiness Skrevet 15. august 2014 #6 Skrevet 15. august 2014 Nei, noen av dem har jeg aldri hatt konflikter med, men de har tatt ett par andre folk sin side som jeg har vært i såkalte "konflikter" med. Tydelig de ikke greier skille person og sak. Uansett er det kjipt å føle seg hatet.Anonymous poster hash: 647c1...53d Da ville jeg bare kuttet ut disse "vennene".
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #7 Skrevet 15. august 2014 Da ville jeg bare kuttet ut disse "vennene". ja det er ikke folk jeg har kontakt med til daglig akkurat, men treffer dem i visse sammenhenger, på fest hos felles venner etcAnonymous poster hash: 647c1...53d
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 15. august 2014 #8 Skrevet 15. august 2014 Om det ikke var mennesker jeg traff på så ofte så hadde jeg nok ikke gjort så mye annet enn å holdt avstand fra de. Det vil alltid være mennesker som snakker, og jeg har ikke ork til å drive å konfrontere mennesker jeg ikke bryr meg særlig mye om selv. 1
inlovewith Skrevet 15. august 2014 #9 Skrevet 15. august 2014 Æsj, det er så mange falske folk der ute! Et par jenter jeg var venner med på barneskolen skal alltid være sååå gode venner med meg hvis jeg møter på nedi byen. Da er det "heeeeeeei!<3 lenge siden sist! Vi må finne på noe snart! Kanskje du vil komme hjem til meg en dag?", og så vet du det bare er bullshit. De liker ikke meg og jeg liker ikke de hvorfor gidder noen å late som alt er greit når det ikke er det?
Snowblind Skrevet 15. august 2014 #10 Skrevet 15. august 2014 Weak people revenge, strong people forgive, intelligent people ignore. 1
Gjest _LilleMy Skrevet 15. august 2014 #11 Skrevet 15. august 2014 Kutter ut menneskene som venner, men oppfører meg høflig, men distansert om vi møter på hverandre. 1
Luckiness Skrevet 15. august 2014 #12 Skrevet 15. august 2014 ja det er ikke folk jeg har kontakt med til daglig akkurat, men treffer dem i visse sammenhenger, på fest hos felles venner etcAnonymous poster hash: 647c1...53d Da får du heller holde deg unna dem når du treffer de. Du kan hilse på de når du/de kommer og så dropper du å prate med de og være hyggelig resten av kvelden f.eks. Bare ignorer dem. Kanskje de merker at du vet og ikke er begeistret for deres oppførsel bak din rygg. 2
solch Skrevet 15. august 2014 #13 Skrevet 15. august 2014 Gidder ikke å bruke energien på slike mennesker, så jeg er ikke hyggelig mot dem, og prøver å ha så lite kontakt som mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå