Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var sammen i 10 år, og det var jeg som ville ut av ekteskapet... det er nå 5 år siden vi ble skilt! Vi samarbeider veldig bra om barna, og har en god tone oss imellom. Jeg har hatt kjæreste de siste 4 årene, og har det vedig fint med han! :P Har altså ingen ønsker om å få eksen tilbake...!

Eksens nye samboer er veldig hyggelig, og hun behandler barna mine veldig godt når de er hos dem! Jeg er kjempeglad for at de får en som henne til stemor! :) Vi har vært sammen i flere anledninger, både hun, eksen, barna, jeg og min nye kjæreste, og det går veldig fint!

Men; jeg syns det er litt rart å tenke på at han nå skal gifte seg igjen... stort kirkebryllup og "full pakke", akkurat som vi hadde for 10 år siden...! :-? Det stikker litt i hjertet på en måte...

Men; jeg ønsker dem alt godt, og har sendt flotte blomster til dem i anledning dagen! :wink:

Tror bare jeg trenger en liten klem, og kanskje noen trøstende ord i dag...

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Sender over en stor klem :klem2:

Gjest gjesta
Skrevet

:klem: og ønsker om en riktig god sommer til deg Dina.

Følelsene dine høres sunne og normale ut, og det er jo supert at dere samarbeider så godt om barna.

Gjest Lompa
Skrevet

DOBBELT- :klem: !!!

Skulle ønske alle skilte kunne samarbeide like godt om barna sine som dere to! :klem: :blomst_opp:

Skrevet

Skjønner godt følelsen.. at det er rart.

Men det er jo kjempefint at dere samarbeider godt om barna .. det er det viktigste.

:klem::klem:

Skrevet

Stor klem fra meg også :klem2:

Skjønner godt at du synes det er litt rart!

Du virker som et oppegående og hyggelig menneske :-)

Skrevet

Stor klem til deg! :klem:

Synes du takler det helt forbilledlig.

Skrevet

Tusen takk for mange gode klemmer, og oppmuntrende ord! You`re the best, og jeg setter stor pris på det! :klem::wink:

Rart å tenke på at barna mine har en stor dag i morgen, skal ha på seg dress og være brudesvenner, og jeg er der ikke.... (naturlig nok, det er ikke det altså... :wink: )...! De gledet seg ihvertfall veldig, og det er jeg glad for! :P

Gjest *Fiona*
Skrevet

Mange trøstende tanker til deg, det må være rart når dere har vært sammen så lenge. Synes personlig det er pussig å ønske seg stort hvitt bryllup for andre gang men kanskje hans nye ikke har vært gift før og det er viktig for henne.

Uansett, det er toppers at dere samarbeider godt.

Jeg skjønner følelsen, for jeg og eksen har et skikkelig nært og godt forhold, og hans nye sambo er supernydelig og sympatisk og snill mot sønnen min.

Og jeg syntes det var kjempestas gjennom hele hennes svangerskap, gledet meg til å bli "tante" og i det hele tatt. Men da eksen min ringte meg fra sykehuset en times tid etter fødselen, hørte jeg på stemmen hans at han hadde det slik han hadde det da jeg fødte sønnen vår - og det var litt rart likevel - jeg tok meg i å lure på om en fyr kommer til å ha det slik med meg noen gang igjen :(

Men det har jo ingenting med at jeg ikke unner dem det!

Stor klem til deg!

(For øvrig ville vi bedt hverandre i bryllupene - og jeg er bedt i dåpen... synes det er helt uproblematisk, vi er jo voksne mennesker med vennskapelig forhold, og jeg vil gjerne ha både ham og sambo der hvis jeg gifter meg noengang!)

Skrevet

Her er en klem fra meg også :klem2:

Skrevet

Og en fra meg :klem: Synes det høres ut som om du takler dette kjempefint jeg!

Gjest Scorpion
Skrevet

Jeg fortstår ikke helt hvorfor du trenger en klem.

Du skriver selv at du er lykkelig i forholdet til kjæresten din og er glad på hans vegne. Det er også du som ville ut av ekteskapet for FEM år siden.

Du hadde altså 10 år på deg før du tok avgjørelsen som førte til bruddet, så sier du at det stikker litt fordi han gifter seg igjen?? Jeg synes det er flott at han tar steget fullt ut igjen, selv om han har brent seg en gang tidligere.

Hvorfor synes du da at du fortjener medlidenhet? Eller en klem, som du skriver? Du valgte dette selv og jeg regner med at det var gjennomtenkt. Dette burde vel også, streng talt, være en avsluttet sak ettersom det har vært slutt mellom dere i 5 år.

Beklager, du får nok ingen klem fra meg. Eksen din, derimot, sender jeg de beste ønsker for dagen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...