Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det er mye tilbud på vår/høstdresser nå, og lurer på om det er lurt å kjøpe det nå slik at vi slipper å kjøpe en dyr en til våren? Men er usikker på størrelsen, hvor mye kan man forvente at de vokser, tro?

Mini er halvannet år nå, og jeg ser at fleecedressene i str 86 begynner å bli korte i ryggen. Kjøpte en Reflex-regndress i str 92, og den er fortsatt stor og lang i armer og bein. Ville dere da kjøpt en Reima-vårdress i str 92 eller 98? Hvis jeg kjøper 92, så kan hun kanskje bruke den utover høsten i år også?

Anonymous poster hash: 1cf8b...1b8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når ting er på salg, kjøper jeg og, for å spare på det vi vet vi trenger, og for å få pene ting billigere.

Gå og kjøp på dagtid da er det ofte voksne erfarne ansatte på jobb. Kan du ta barnet med gjør det. Spør den butikkansatte om råd mht. Størrelser. Får du barnet il å samarbeide så prøv dressen på. Når det er salg får du ikkelåne med hjem og prøve.

Generelt er det en fordel å ha dresser store.

Anonymous poster hash: d005f...5c1

Skrevet

Tenkte å kjøpe på nett, da blir det vanskelig å prøve.

Skrevet

Jenta mi har 92 i Reimadress. Hun er snart 3 1/2 og bruker 92 og 98 i klær. 98 i bukser.

Dressen er rikelig stor til henne, så regner med hun fortsatt kan bruke den til våren igjen.

Anonymous poster hash: b0a55...b57
Skrevet

Høres bra ut!
Diskuterte litt med mannen i kveld, og fant ut at vi skulle kjøpe en vårdress og en vinterdress i str 92. Hvis de ikke passer, kan de jo alltids selges til neste år. :)

Skrevet

Jenta mi har 92 i Reimadress. Hun er snart 3 1/2 og bruker 92 og 98 i klær. 98 i bukser.

Dressen er rikelig stor til henne, så regner med hun fortsatt kan bruke den til våren igjen.

At den størrelsen passer ditt barn hjelper dessverre ikke TS, noen vokser treigt og noen fort. Min 3,5 åring bruker 116, så stor forskjell på barn!

Anonymous poster hash: 0b3e6...a11

Skrevet

At den størrelsen passer ditt barn hjelper dessverre ikke TS, noen vokser treigt og noen fort. Min 3,5 åring bruker 116, så stor forskjell på barn!

Anonymous poster hash: 0b3e6...a11

Ts spør nå her og jeg prøver å hjelpe. Jeg nevner også hva datteren min bruker i vanlige klær. Så kan ikke se at svaret mitt er helt på jordet.

• Liker 1
Skrevet

Gutter vokser forter i høyden enn jenter i den alderen.

Anonymous poster hash: d005f...5c1

Skrevet

Hva skal han bruke nå i høst da??

Anonymous poster hash: f83a9...09e

Skrevet

Hva skal han bruke nå i høst da??

Anonymous poster hash: f83a9...09e

Spør du meg (TS)?

Har bestilt vår/høstdress og vinterdress nå, så da regner jeg med vi er dekt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...