AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #1 Skrevet 15. august 2014 Hva legger du i å fortsatt ha følelser for eksen, når du ikke lenger er forelsket? Du vil ikke bli sammen med eksen igjen, men følelsene dine for eksen holder deg igjen fra å kunne forholde deg til en ny på en startende forhold-måte. Jeg forstår det ikke. Folk er jo ulike, men hva legger dere i dette? Mange sier at de er helt over eksen, og gir blaffen i vedkommende. Mens jeg har ok relasjon med mine ekser. Vi har ikke så mye kontakt, men er der for hverandre om det trengs. Så jeg har følelser for dem, i den grad at jeg bryr meg og er glad i dem. Tror noen de må slutte å være glad i noen, for å være over dem på kjærestemåte? Må bli kvitt alle følelser, for å kunne gå inn i noe nytt? Anonymous poster hash: f1358...cce
Livet er godt Skrevet 15. august 2014 #2 Skrevet 15. august 2014 De gangene jeg har sagt dette betyr det at jeg ikke er ferdig med å bearbeide følelsene forholdet og bruddet har skapt i meg. Jeg sørger over drømmen som brast, jeg kan være sint og bitter over ulike ting som har blitt sagt og gjort, redd for å bli såret og skuffet osv. For meg tar det lang tid å bygge opp troen på at kjærligheten kan vare, etter et brudd med en jeg elsket.
flinkeceline Skrevet 15. august 2014 #3 Skrevet 15. august 2014 For meg er det helt utenkelig å skulle forholde meg til eksene. Brudd er brudd og da er det ok å kutte kontakten tvert 1
Livet er godt Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 Jeg ser ingen grunn til å bryte all kontakt med en eks. hvis forholdet ikke var svært usunt. Vennskapelige følelser etter et brudd er jo svært vanlig i min omgangskrets i alle fall. Så det er ingen grunn til å la være å gå inn i et nytt forhold selv om du er venner med eksene dine.
Gjest Vevila Skrevet 17. august 2014 #5 Skrevet 17. august 2014 Jeg regner det å ha følelser for noen som det å ha romantiske følelser. Jeg har en eks som jeg fortsatt er glad i og som er en god venn, men tenker ikke at jeg har følelser for ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå