Gå til innhold

Fortsatt følelser, men ikke forelsket.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva legger du i å fortsatt ha følelser for eksen, når du ikke lenger er forelsket?

Du vil ikke bli sammen med eksen igjen, men følelsene dine for eksen holder deg igjen fra å kunne forholde deg til en ny på en startende forhold-måte.

Jeg forstår det ikke. Folk er jo ulike, men hva legger dere i dette?

Mange sier at de er helt over eksen, og gir blaffen i vedkommende. Mens jeg har ok relasjon med mine ekser. Vi har ikke så mye kontakt, men er der for hverandre om det trengs. Så jeg har følelser for dem, i den grad at jeg bryr meg og er glad i dem.

Tror noen de må slutte å være glad i noen, for å være over dem på kjærestemåte?

Må bli kvitt alle følelser, for å kunne gå inn i noe nytt?

Anonymous poster hash: f1358...cce
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De gangene jeg har sagt dette betyr det at jeg ikke er ferdig med å bearbeide følelsene forholdet og bruddet har skapt i meg.

Jeg sørger over drømmen som brast, jeg kan være sint og bitter over ulike ting som har blitt sagt og gjort, redd for å bli såret og skuffet osv.

For meg tar det lang tid å bygge opp troen på at kjærligheten kan vare, etter et brudd med en jeg elsket.

Skrevet

For meg er det helt utenkelig å skulle forholde meg til eksene. Brudd er brudd og da er det ok å kutte kontakten tvert

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser ingen grunn til å bryte all kontakt med en eks. hvis forholdet ikke var svært usunt.

Vennskapelige følelser etter et brudd er jo svært vanlig i min omgangskrets i alle fall.

Så det er ingen grunn til å la være å gå inn i et nytt forhold selv om du er venner med eksene dine.

Skrevet

Jeg regner det å ha følelser for noen som det å ha romantiske følelser. Jeg har en eks som jeg fortsatt er glad i og som er en god venn, men tenker ikke at jeg har følelser for ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...